Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
VW POLO VS MITSUBISHI LANCER
michael johansen
bruger siden
10-09-2006
02-06-2011 kl. 09:23
hej folkens står lidt og skal vælge mellem disse to biler, begge lever op til mine krav vil bare vide om hvor jeg får mest for pengene i længden ikke bare str. mens også drifts og holdbarhed.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/12-tsi-105-highline/653751
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/lancer/18-intense-sportback/102928
Profil slettet
02-06-2011 kl. 09:34
Værditabet vil nok være mindst på Polo'en, mens det er lidt større på Lancer'en.
Personligt syntes jeg at plastickvaliteten i VW'en er lidt mere lækker, og den føles mere helstøbt i kabinen.
Mitsubishi'en er helt klart den sjoveste at køre, der er mere plads, og udseendet er 1000 gange mere sportsligt og friskt, end den småkedelige Polo. Så vælg Lancer'en hvis du gerne vil skille dig lidt ud fra mængden, selvom den kører kortere på literen end Polo'en, har en 3x højere ejerafgift og større værditab. Men tænker du på totaløkonomi, ville Polo'en være det oplagte valg.
Personligt syntes jeg at plastickvaliteten i VW'en er lidt mere lækker, og den føles mere helstøbt i kabinen.
Mitsubishi'en er helt klart den sjoveste at køre, der er mere plads, og udseendet er 1000 gange mere sportsligt og friskt, end den småkedelige Polo. Så vælg Lancer'en hvis du gerne vil skille dig lidt ud fra mængden, selvom den kører kortere på literen end Polo'en, har en 3x højere ejerafgift og større værditab. Men tænker du på totaløkonomi, ville Polo'en være det oplagte valg.
michael johansen
bruger siden
10-09-2006
02-06-2011 kl. 20:17
Jeg har også selv kørt alfa " 156 " i de sidste 5 år og har også været super glad for den men syntes det var tid til noget nyt er også faldet over Cherolet Cruze 1,8 LS kan du sige noget om den skal ud og prøvekøre en i morgen og skal prøvekører polo´en på mandag...
Den Cruze jeg skal kigge på koster det samme som polo´en men den er helt ny og med 3 års/45000km service aftale på alt mekanisk..
tak for et brugeligt svar...
Den Cruze jeg skal kigge på koster det samme som polo´en men den er helt ny og med 3 års/45000km service aftale på alt mekanisk..
tak for et brugeligt svar...