Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

VW Fox 1,4 2005

Profil slettet

Profil slettet

16-02-2008 kl. 00:07

Jeg har en Fox der efter 24.000 og 2 ½ år (alle service overholdt) har fået udskiftet mufferne ved kardan i begge sider. Alt fedt smidt ud på grund af svage spændbånd og værkstedet (SMC selv) siger det er en fabrikationsfejl . Jeg har klaget til serviceafdelingen hos hovedkontoret hos SMC for 1 måned siden og klaget min nød, men de gider ikke svare. Er der andre der kender til lignende problemer ? Sten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2008 kl. 09:44

Jeg er medlem af FDM, men har givet SMC en chance til at komme igen med et svar. Jeg har talt med et andet værksted, som foreslået af DOK, de er enige i, at det er himmelråbende vanvittigt. Jeg har talt med et værksted i Tyskland. De har haft lignende problemer. Dette her er ansvarsfraskrivelse på det groveste. Det kan ikke være SMC ukendt, at problemet eksisterer. Og iøvrigt havde en lignende reparation i Tyskland kostet omkring det halve.

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2008 kl. 10:05

Det betaler sig at klage. Jeg kontaktede SMC's serviceafdeling i Rødovre og forelagde dem sagen igen. Efter en alvorlig rykker kom der gang i sagen, som blev sendt tilbage til værkstedet for yderligere oplysninger. Værkstedet gav ærligt og oprigtigt mig medhold i min klage, og jeg har netop den 28.2.08 fået brev på, at jeg får refunderet hele det betalte beløb for reparationen.
Jeg er glad for den behandling jeg har fået, både opbakningen fra værkstedet og centralt i SMC
Sten