Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

21-03-2014 kl. 19:27

Den billigste

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-03-2014 kl. 14:05

Jeg havde valgt en skoda citigo eller seat mii...nye citygo kan vist fåes til omkring 80

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2014 kl. 14:40

Jeg havde taget Ford Ka, de er nok lige gode, så spar de 13000 kr hvis du kan leve uden det ekstra udstyr, har du tænkt på aircon? det er et must have udstyr, altså noget man ikke skal fravælge hvis du spørger mig. Især hvis man køre meget på motorvej hvor man ikke kan rulle ruden ned.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

22-03-2014 kl. 16:23

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Jeg havde taget Ford Ka, de er nok lige gode, så spar de 13000 kr hvis du kan leve uden det ekstra udstyr, har du tænkt på aircon? det er et must have udstyr, altså noget man ikke skal fravælge hvis du spørger mig. Især hvis man køre meget på motorvej hvor man ikke kan rulle ruden ned.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Et par vindafvisere kommer man langt med, men aircon vil nok give en smule bedre salgspris, omend marginalt.

Til TS: Jeg tror nok det er lidt ligemeget hvad du vælger. Om 4 års tid er der for længst kommet nye modeller, og bla. den nye Twingo er markant anderledes end den nuværende, så den falder måske lidt mere i pris. Men uanset hvad, så tror jeg ikke forskellen i gensalgsværdien ligger på mere end 5-6.000kr på de to, så efter min mening vil jeg nok fokusere lidt mere på, hvad du synes kører bedst/får mest for pengene.

Hvis ikke du har låst dig helt fast endnu, så er der jo også C1/107/Aygo trillingerne der køres med nogle fornuftige kampagner.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

22-03-2014 kl. 16:49

Se bort fra trollen, der opretter en ny konto med andres brugernavne hver dag - du får intet seriøst fra staklen.

Begge biler står overfor at blive afløst af en ny model, hvilket vil påvirke gensalgsværdien. Det er formentlig lidt nemmere at sælge en bil med lidt udstyr - det kan tale til Twingo'ens fordel. Til gengæld er der færre penge "på spil" i Ka'en. Prøv om du kan presse prisen på Twingoen - til gengæld er der næppe noget at hente på Ford'en, da prisen allerede er i bund.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-03-2014 kl. 16:57

Når man gerne vil spare ender det ofte med at det hele blivere dyrere end hvis man havde købt en af de sidste nye modeller på markedet. Set over 4 år taber de gamle modeller stort i et evt salg. Prisen på nye vil i de kommende år blive presset voldsomt...såå

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

22-03-2014 kl. 20:19

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Se bort fra trollen, der opretter en ny konto med andres brugernavne hver dag - du får intet seriøst fra staklen.

Begge biler står overfor at blive afløst af en ny model, hvilket vil påvirke gensalgsværdien. Det er formentlig lidt nemmere at sælge en bil med lidt udstyr - det kan tale til Twingo'ens fordel. Til gengæld er der færre penge "på spil" i Ka'en. Prøv om du kan presse prisen på Twingoen - til gengæld er der næppe noget at hente på Ford'en, da prisen allerede er i bund.

Godt nok bruger han stadig samme navn som dig, men der er da vist ikke noget usandt eller useriøst i hans indlæg her

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2014 kl. 21:32

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Se bort fra trollen, der opretter en ny konto med andres brugernavne hver dag - du får intet seriøst fra staklen.

Begge biler står overfor at blive afløst af en ny model, hvilket vil påvirke gensalgsværdien. Det er formentlig lidt nemmere at sælge en bil med lidt udstyr - det kan tale til Twingo'ens fordel. Til gengæld er der færre penge "på spil" i Ka'en. Prøv om du kan presse prisen på Twingoen - til gengæld er der næppe noget at hente på Ford'en, da prisen allerede er i bund.

Nå så er bette troll igang igen:-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

22-03-2014 kl. 21:32

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:
Godt nok bruger han stadig samme navn som dig, men der er da vist ikke noget usandt eller useriøst i hans indlæg her


Nå det mener du ikke?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2014 kl. 21:35

Anders F

bruger siden
07-08-2008

skrev:
Har fået en pris på enford Ka til 67000 inkl levering og radio. Nu bliver jeg i tvivl om jeg skal ofre 13000 mere, og få en twingo med elruder og fjernbetjent centrallås (og radio) istedet..Har prøvet begge biler, og synes de kører rimelig ens. Planen er kun at ofre service, og sælge om 4 år. Hvad ville i vælge? Er det nemmere at sælge en twingo end en Ka om 4 år ( og jo, Ka´en kan leveres)

Snup du bare en Ka, man får hvad man betaler for. Om 4 år kan du få 20-25000 for den, men så har du også kun tabt 10-12000 om året på den. Det er ingen penge at tabe på en ny bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-03-2014 kl. 23:04

Ja ja den køre nu ikke helt så lækker som de nyudviklede, heller ikke på brændstof siden.....en ka i gennemsnit går ca15 km/ mere skal man ikke regne med. Gl fire motor fra fiat, så den skal have lidt for at flytte sig....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-03-2014 kl. 10:02

@T.Nielsen jeg kan altså ikke se at en bil til 67.000,- kan tabe "voldsomt" i værdi.
C.K den vil sikkert være mere værd om 4 år, hvor ser du microbiler fra 2010 henne til 20-25.000,- ? De koster nærmere det dobbelte.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-03-2014 kl. 10:06

Men de kostede jo også meget mere for 4 år siden end idag HP ;-) så selv om markedet er presset så holder de ældre og dyre micro biler åbenbart prisen på et fornuftigt plan. Hvis de kan få dem solgt til den pris?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-03-2014 kl. 13:07

H P

bruger siden
06-01-2004

skrev:
@T.Nielsen jeg kan altså ikke se at en bil til 67.000,- kan tabe "voldsomt" i værdi.
C.K den vil sikkert være mere værd om 4 år, hvor ser du microbiler fra 2010 henne til 20-25.000,- ? De koster nærmere det dobbelte.

Mener at ca 13.000 mere for en nyudhvilket bil og motor ikke er meget at betale over de 4år. Jeg ville tro den var lettere at sælge, men alt er selvfølgelig kun gisninger. Problemet som jeg ser det er at markedet er oversvømmet med billige biler...Det er klart at det kan komme an på hvordan man vælger at anskue det. Jeg har prøvet at køre i KA eks og i up med bare 60hk. Der er en verden til forskel . Derudaf mine svar. men smag og behag er som bekendt forskellig...Problemet opstår hvis man vil købe en micro med salg for øje om x antal år.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

24-03-2014 kl. 08:28

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:
Godt nok bruger han stadig samme navn som dig, men der er da vist ikke noget usandt eller useriøst i hans indlæg her

Jo - ca. det hele......

Hans hetz mod Renault er alene baseret på, at han forsøger at provokere mig (deraf også samme brugernavn), da han ved, at jeg selv har en Renault (han har så overset, at jeg også har en Mazda ;-) ).

Og hans kommentar til Mads er vist heller ikke, hvad man vil kalde "seriøst"....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

24-03-2014 kl. 10:24

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Jo - ca. det hele......

Hans hetz mod Renault er alene baseret på, at han forsøger at provokere mig (deraf også samme brugernavn), da han ved, at jeg selv har en Renault (han har så overset, at jeg også har en Mazda ;-) ).

Og hans kommentar til Mads er vist heller ikke, hvad man vil kalde "seriøst"....


Du hetzer heller aldrig SAAB? :-)

Placeringer i AutoIndex 2013


Bilmærke - Indekspoint

BMW 879
Mercedes 865
Audi 864
Toyota 862
Volvo 861
VW 840
Honda 834
Skoda 832
Alfa Romeo 826
Nissan 823
Gennemsnit 820
Saab 820
Mazda 818
Suzuki 808
Hyundai 808
Opel 806
Citröen 805
Peugeot 803
Ford 803
Kia 801
Renault 800
Mitsubishi 794
Seat 790
Fiat 782
Chevrolet 761
Læs resultaterne i Motor

Dette indlæg blev 24-03-2014 10:29 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

24-03-2014 kl. 15:22

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:

Du hetzer heller aldrig SAAB? :-)

Placeringer i AutoIndex 2013


Bilmærke - Indekspoint

BMW 879
Mercedes 865
Audi 864
Toyota 862
Volvo 861
VW 840
Honda 834
Skoda 832
Alfa Romeo 826
Nissan 823
Gennemsnit 820
Saab 820
Mazda 818
Suzuki 808
Hyundai 808
Opel 806
Citröen 805
Peugeot 803
Ford 803
Kia 801
Renault 800
Mitsubishi 794
Seat 790
Fiat 782
Chevrolet 761
Læs resultaterne i Motor

Nej, jeg hetzer ikke Saab. Jeg konstarer, at fabrikken gik konkurs, da de ikke var istand til at sælge bilerne. Det er et faktum. Jeg konstaterer, at der (med undtagelser af de få eksemplarer af den seneste 9-5) er tale om særdeles gamle konstruktioner baseret på Opel Vectra. Det er også fakta.

Ovenstående liste fortæller intet om Renaults driftsikkerhed. Jeg har - parallelt med andre mærker - haft 5 Renault'er siden 1997. De har endnu ikke svigtet. Min nuværende Renault er 4 år gammel og har kørt ca. 80.000km. Den har fået skiftet en bærekugle på garantien - derudover kun service.

Hvilke erfaringer har du med Renault, der understøtter at "alle modeller har mange fejl"?

Seneste 2 Renault-modeller, der har været igennem Autobilds "Dauertest" (100.000km), havde hver 2 småfejl, hvilket placerer dem i den bedste ende af de biler de har testet gennem årene - ikke ligefrem noget, der stemmer med trollens ævl (som du åbenbart troller med på).

Skulle vi så komme tilbage til emnet?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2014 kl. 16:39

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Nej, jeg hetzer ikke Saab. Jeg konstarer, at fabrikken gik konkurs, da de ikke var istand til at sælge bilerne. Det er et faktum. Jeg konstaterer, at der (med undtagelser af de få eksemplarer af den seneste 9-5) er tale om særdeles gamle konstruktioner baseret på Opel Vectra. Det er også fakta.

Ovenstående liste fortæller intet om Renaults driftsikkerhed. Jeg har - parallelt med andre mærker - haft 5 Renault'er siden 1997. De har endnu ikke svigtet. Min nuværende Renault er 4 år gammel og har kørt ca. 80.000km. Den har fået skiftet en bærekugle på garantien - derudover kun service.

Hvilke erfaringer har du med Renault, der understøtter at "alle modeller har mange fejl"?

Seneste 2 Renault-modeller, der har været igennem Autobilds "Dauertest" (100.000km), havde hver 2 småfejl, hvilket placerer dem i den bedste ende af de biler de har testet gennem årene - ikke ligefrem noget, der stemmer med trollens ævl (som du åbenbart troller med på).

Skulle vi så komme tilbage til emnet?

Stop nu K S Du er den eneste som prøver at vende hver eneste tråd over på Renault.
Hvis du nu er så glad for dette mærke, så glæd dig over det. Men lad nu andre skrive deres mening, om så det er godt eller skidt om Renault.
Tænkt hvis der blev skrevet forumtroll til dig hver gang!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2014 kl. 17:05

Men nu er KS jo ikke en forums troll og jeg kan godt forstå at man forsvare med saglige facts mod usandheder, hvem ville ikke det?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

24-03-2014 kl. 17:47

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:
Stop nu K S Du er den eneste som prøver at vende hver eneste tråd over på Renault.
Hvis du nu er så glad for dette mærke, så glæd dig over det. Men lad nu andre skrive deres mening, om så det er godt eller skidt om Renault.
Tænkt hvis der blev skrevet forumtroll til dig hver gang!


Det er så noget ævl. Hvis du gad læse, hvad tråden her handler om, er det Twingo (som tilfældigvis er en Renault-model) hhv. Ford Ka.

Nu er skal man vist være mere end almindeligt naiv, hvis man ikke har fattet, at der er en forumtroll på spil, men at andre brugere, som burde vide bedre, forsvarer ham, er mere end almindeligt dumt.

Sjovt nok har jeg ikke oprettet en ny bruger hver dag, men har stadig min bruger fra 2006 - og jeg forholder mig til fakta og beskriver mine oplevelser. Hvad bidrager du med her?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

24-03-2014 kl. 18:38

BAre for lige at få opdateret viden....

Er der lige kommet en ny Twingo eller kommer der en ny twingo snart?

Jess

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2014 kl. 18:57

Den kommer i 2014, vist nok i efteråret, men er ikke sikker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2014 kl. 19:25

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:

Det er så noget ævl. Hvis du gad læse, hvad tråden her handler om, er det Twingo (som tilfældigvis er en Renault-model) hhv. Ford Ka.

Nu er skal man vist være mere end almindeligt naiv, hvis man ikke har fattet, at der er en forumtroll på spil, men at andre brugere, som burde vide bedre, forsvarer ham, er mere end almindeligt dumt.

Sjovt nok har jeg ikke oprettet en ny bruger hver dag, men har stadig min bruger fra 2006 - og jeg forholder mig til fakta og beskriver mine oplevelser. Hvad bidrager du med her?

Tror godt jeg ved hvilken biler renault laver!
De fakta du forholder dig til kan ikke bruges til noget, hvis du ikke kan komme med nogle klare data.
Om så man har haft sin egen profil siden år 0, så har man ikke mere ret end en ny oprettet profil.
Svar til det sidste spørgsmål du stillede mig: jeg giver faktistk svar uden at forelske mig i et mærke.
En sidste ting! Ta' en tudekiks:-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

24-03-2014 kl. 19:42

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Den kommer i 2014, vist nok i efteråret, men er ikke sikker.


Super, tak

Er der så nogen der kan fortælle hvad en Twingo reelt koster??? på renault.dk koster en 1,2 benz lynhurtigt 115.000 kr.

Andre steder kan man finde en uden km på tælleren til 75K og med rimeligt meget ekstra udstyr.????

Are you confussed. Look at the next episode of ....

Dette indlæg blev 24-03-2014 19:42 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-03-2014 kl. 19:52

J R

bruger siden
13-12-2013

skrev:

Super, tak

Er der så nogen der kan fortælle hvad en Twingo reelt koster??? på renault.dk koster en 1,2 benz lynhurtigt 115.000 kr.

Andre steder kan man finde en uden km på tælleren til 75K og med rimeligt meget ekstra udstyr.????

Are you confussed. Look at the next episode of ....

Mellem 75-80000kr. Der er lige kommet en hel ny en tilsalg herinde på bilbasen til 78000 i rød, så det er nok tæt på prisen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

24-03-2014 kl. 23:57

K S

bruger siden
16-01-2006
skrev:
Ovenstående liste fortæller intet om Renaults driftsikkerhed. Jeg har - parallelt med andre mærker - haft 5 Renault'er siden 1997. De har endnu ikke svigtet. Min nuværende Renault er 4 år gammel og har kørt ca. 80.000km. Den har fået skiftet en bærekugle på garantien - derudover kun service.
Hvilke erfaringer har du med Renault, der understøtter at "alle modeller har mange fejl"?
Skulle vi så komme tilbage til emnet?


Jeg har intet mod renault - kunne sagtens finde på at købe en - kører peugeot siden 2005 -husker renault 16 var min drømmebil.
Men KS/2014 skriver: Alle Renault modeller har mange fejl hvorfor ejerne tilhører de mest utilfredse i landet år efter år efter år kilde FDM
Det er vel meget i overensstemmelse med det index jeg satte på længere oppe.
Og der er vel intet i vejen for at trådstarteren får denne oplysning

Dette indlæg blev 24-03-2014 23:58 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-03-2014 kl. 08:56

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:

Jeg har intet mod renault - kunne sagtens finde på at købe en - kører peugeot siden 2005 -husker renault 16 var min drømmebil.
Men KS/2014 skriver: Alle Renault modeller har mange fejl hvorfor ejerne tilhører de mest utilfredse i landet år efter år efter år kilde FDM
Det er vel meget i overensstemmelse med det index jeg satte på længere oppe.
Og der er vel intet i vejen for at trådstarteren får denne oplysning

Nej - det er det rene ævl. Hvis alle Renault modeller har mange fejl - hvorfor har det så ikke været tilfældet med de biler, jeg har haft? Hvorfor klarer de sig godt i tyske undersøgelser?

Det index, du viser, fortæller intet om fejl, men er en sammenblanding af oplevelser med sælger, værksted, opfattelse af bilens prestige, miljøvenlighed og meget andet, der ikke handler om fejl. Du skulle sætte dig ind i emnet før du bringer den slags påstande på banen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-03-2014 kl. 09:00

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:
Tror godt jeg ved hvilken biler renault laver!
De fakta du forholder dig til kan ikke bruges til noget, hvis du ikke kan komme med nogle klare data.
Om så man har haft sin egen profil siden år 0, så har man ikke mere ret end en ny oprettet profil.
Svar til det sidste spørgsmål du stillede mig: jeg giver faktistk svar uden at forelske mig i et mærke.
En sidste ting! Ta' en tudekiks:-)

Det fint - så forstår jeg ikke dit indlæg - og ovenstående indlæg giver slet ingen mening.

Hvis du gad sætte dig ind i, hvad du udtaler dig om, ville du vide, at oprettelsesdatoen er påført for at vise, at man kan skelne mellem brugere med samme navn - og trollen opretter sig dagligt.

Jeg giver også svar - uden at være forelsket i et mærke. Jeg har pt. 2 forskellige mærker, og har haft 7 forskellige mærker indtil videre. Dit forsvar for trolleri gavner ikke trådstarter, men forplumrer blot tråden.

Jeg tror, at du hellere selv må spise dine kiks - du har vist mere brug for dem.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-03-2014 kl. 09:01

K S

bruger siden
24-03-2014

skrev:
Udokumenteret påstand fra Renault ansat - se bort fra indlægget!!

Mvh

K S

Skrev forumtrollen - igen-igen.

Bliver du aldrig træt af den spøg? Der er alligevel ingen, der tror på den...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 16:34

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det fint - så forstår jeg ikke dit indlæg - og ovenstående indlæg giver slet ingen mening.

Hvis du gad sætte dig ind i, hvad du udtaler dig om, ville du vide, at oprettelsesdatoen er påført for at vise, at man kan skelne mellem brugere med samme navn - og trollen opretter sig dagligt.

Jeg giver også svar - uden at være forelsket i et mærke. Jeg har pt. 2 forskellige mærker, og har haft 7 forskellige mærker indtil videre. Dit forsvar for trolleri gavner ikke trådstarter, men forplumrer blot tråden.

Jeg tror, at du hellere selv må spise dine kiks - du har vist mere brug for dem.....

Tillykke K S
Endnu en tråd du fik ødelagt med dine evige påstande om forumtrolle.
Hvis du ikke forstår mit indlæg, så må du være godt dum. Undskyld jeg skriver sådan, men du ødelægger alt med den viden du ikke har. Havde ikke tænkt mig at svare dig, men din dumhed kan desværre ikke ties ihjel. Men kom med nogle data hvor der dokumentation for dine påstande, så vil jeg tage dig seriøs! Gerne links som du altid skriver til andre, når din viden ikke kan klarer sig mere.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

25-03-2014 kl. 16:40

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:
Tillykke K S
Endnu en tråd du fik ødelagt med dine evige påstande om forumtrolle.
Hvis du ikke forstår mit indlæg, så må du være godt dum. Undskyld jeg skriver sådan, men du ødelægger alt med den viden du ikke har. Havde ikke tænkt mig at svare dig, men din dumhed kan desværre ikke ties ihjel. Men kom med nogle data hvor der dokumentation for dine påstande, så vil jeg tage dig seriøs! Gerne links som du altid skriver til andre, når din viden ikke kan klarer sig mere.

Nah, det er dig og fake KS der ødelægger trådene.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 16:57

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Nah, det er dig og fake KS der ødelægger trådene.



Okey. Hvilken tråde har jeg ellers ødelagt? Desuden hvordan kan man være den "Fake" K S? Hvis du læser starten af denne tråd, der kan du se, jeg faktisk svarede manden/damen! Svarede desuden J R på hvad en ny twingo koster fra ny. Men kan da ikke se du er kommet med nogle svar nogle steder, det eneste du gør hver gang er at støtte den rigtige/ forkerte/ Fake K S.
så nej, jeg ødelægger ikke trådene. Men kommer gerne med andre indgangsvinkeler på et svar, især når det ikke passer det der skrives.

Dette indlæg blev 25-03-2014 16:59 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

25-03-2014 kl. 17:21

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:


Okey. Hvilken tråde har jeg ellers ødelagt? Desuden hvordan kan man være den "Fake" K S? Hvis du læser starten af denne tråd, der kan du se, jeg faktisk svarede manden/damen! Svarede desuden J R på hvad en ny twingo koster fra ny. Men kan da ikke se du er kommet med nogle svar nogle steder, det eneste du gør hver gang er at støtte den rigtige/ forkerte/ Fake K S.
så nej, jeg ødelægger ikke trådene. Men kommer gerne med andre indgangsvinkeler på et svar, især når det ikke passer det der skrives.


KS ødelægger næsten alle tråde herinde, nogengange kamufleret som oprigtige råd. Du hjælper så trollen ved at forsvare den. Jeg siger ikke at du ikke kommer med gode råd, men at forsvare trollen hjælper ikke.

Jeg støtter kun dem jeg mener har ret. Renault har længe været et skodmærke, men de seneste modeller har fået et kvalitets løft, og generelt har bilmærkerne fået mere ensartet driftsikkerhed. Det er det den rigtige K S siger, men som andre prøver at miskreditere. Af den ene eller anden grund.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 17:46

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
KS ødelægger næsten alle tråde herinde, nogengange kamufleret som oprigtige råd. Du hjælper så trollen ved at forsvare den. Jeg siger ikke at du ikke kommer med gode råd, men at forsvare trollen hjælper ikke.

Jeg støtter kun dem jeg mener har ret. Renault har længe været et skodmærke, men de seneste modeller har fået et kvalitets løft, og generelt har bilmærkerne fået mere ensartet driftsikkerhed. Det er det den rigtige K S siger, men som andre prøver at miskreditere. Af den ene eller anden grund.


Hvis du læser nogle af de svar K S giver til nogle, så kan man godt forstå hvorfor der er nogle som muligvis føler sig lidt trådt på. Manden vil jo gerne have det sidste ord:-)
Og nej, jeg støtter ikke trollen!

Dette indlæg blev 25-03-2014 17:47 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 18:17

BB useriøse holdning og styring af forummet ødelægger alle tråde

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 19:31

Mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
BB useriøse holdning og styring af forummet ødelægger alle tråde

Nej Mads det er ikke bb som gør det, det er brugerne selv der gør det.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2014 kl. 19:33

Anders F

bruger siden
07-08-2008

skrev:
Har fået en pris på enford Ka til 67000 inkl levering og radio. Nu bliver jeg i tvivl om jeg skal ofre 13000 mere, og få en twingo med elruder og fjernbetjent centrallås (og radio) istedet..Har prøvet begge biler, og synes de kører rimelig ens. Planen er kun at ofre service, og sælge om 4 år. Hvad ville i vælge? Er det nemmere at sælge en twingo end en Ka om 4 år ( og jo, Ka´en kan leveres)

Hej Anders. Ja undskyld at tråden har taget en drejning. Men har du fundet ud af hvilken bil du vil have?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

26-03-2014 kl. 07:43

Jannik Christensen

bruger siden
02-09-2008

skrev:
Nah, det er dig og fake KS der ødelægger trådene.

Præcis - men det er åbenbart for svært at se...... ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

26-03-2014 kl. 07:44

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:

Hvis du læser nogle af de svar K S giver til nogle, så kan man godt forstå hvorfor der er nogle som muligvis føler sig lidt trådt på. Manden vil jo gerne have det sidste ord:-)
Og nej, jeg støtter ikke trollen!


Hvad er det præcis du prøver på her?
At få det sidste ord!

Prøv at se på, hvor mange fingre, der peger på dig selv, når du peger på andre!!

Og hvis du ikke kan se, at du løber trollens ærinde, er du mere end almindeligt dum (for nu at bruge dine egne ord). Trollens ærinde er jo netop at lave ballade - og du hjælper på fuld kraft!

Dette indlæg blev 26-03-2014 07:46 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

26-03-2014 kl. 18:20

K S

bruger siden
26-03-2014

skrev:
Så fik hæmoriden ødelagt endnu en tråd med sit patetiske klynkeri - suuuuk!!

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=sindssyg

http://www.b.dk/globalt/internettrolde-psykopater-sadister-og-ganske-soelle-typer

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

26-03-2014 kl. 21:17

K S

bruger siden
26-03-2014

skrev:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/carina-e/16-xli/2020888

Glem ka og twingo ovenstående kører snildt en halv mille km til.

Nok den bedste bil der nogensinde er produceret.

Mvh

K S

Når nu du har slettet din "C K" bruger, kunne du så ikke slette alle dine K S brugere også? ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg