Bilbasen Forum
træthed.........
Profil slettet
18-01-2008 kl. 19:17
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
18-01-2008 kl. 20:45
Profil slettet
18-01-2008 kl. 23:58
Tandrem nye bremseklodser og skiver foran blev skiftet inden jeg købte den. Nu efter 1år har jeg fået skiftet luftmængde-måler og el-spejlene virker ikke ej heller højdejusteringen af forlygter.Så jeg må da sige at passat`en også har haft sit og døje med taget i betragtning at det er en noget dyrere bil end mine foregående. Alt dette for at sige jeg også er lidt træt og savner lidt ærlighed fra de WV ejere der tror solen står op fra deres røv hver morgen. Mange kan hurtigt blive enige om at franske biler er noget lort men man hører aldrig noget vrøvl med WV/Audi fra nogen her på siden. Ellers må jeg jo skrive hvis der kommer noget nyt med min.Den er forøvrigt begyndt at knage fra instument-bordet når jeg kører!
Heine Jespersen
Sidst rettet: 19/1-08
Profil slettet
19-01-2008 kl. 08:15
Jeg er ikke enig med dig !
Når man under "bilvalg" spørger andre til råds, må man regne med at folk kommer med deres uforbeholdne mening om de bilmærker som de igennem årene har haft erfaring med.
Det er en ganske almindelig subjektiv betragtning.
Det er vel også hele meningen med at spørge andre til råds at man får de faldgruber der er tilknyttet til mange modeller oplyst, selv om at mange`s kommentarer er måske ensporede.
Jeg vil give dig ret i at nogen måske bruger for mange negativt ladede ord om biler de har ejet, istedet for at udøse af de (forhåbentlig) positive køreoplevelser de har haft med andre bilmærker.
Mvh/Per Rasmussen
PS/ Har selv haft en 205 diesel for mange år siden, og det er en af de bedste biler jeg har ejet. Syn`s lige den kommentar skulle med :-)
Profil slettet
21-01-2008 kl. 08:54
Det kan godt være at jeg er på vildspor, og at du ikke tilhører denne gruppe, men jeg tror langt de fleste franske biler i DK købes pga. pris og design og i langt mindre omfang pga. kvalitet.
Min seneste erfaring med Peugeot er en 307 HDI fra
Sept. 2004. (90.000 km)
Utallige rasle og knirkelyde fra sæder, døre og instrumentpaneler. Centrallås der periodisk ikke virker samt fejl i motorstyring.
Om lyniveauet fra motoren er højt eller lavt aner jeg ikke, for radioen er ofte skruet voldsomt højt op for at overdøve diverse knirken og raslen..)
Herinde på bilbasen tror jeg generelt du skal regne med at folk helst vil fremhæve deres eget valg - hvilket vel er helt naturligt.
Alt andet vil jo tale imod deres eget valg af, for manges vedkommende, den næststørste investering i husholdningen.
mvh Kim
Sidst rettet: 21/1-08
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
24-01-2008 kl. 21:14
Håber at alle vil følge den kurs om nødvendigt.