Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Suzuki swift vs Fiat grande punto Dynamic
Profil slettet
11-08-2009 kl. 21:05
Hej.
Så i kan se i min overskrift, har min mor tilbudt mig en bil til ca 90000 kr.
Den skal helst være så "ny" som mulig, da hun ikke vil have at jeg køre i en bil der hele tiden går i stykker. Så det skal være en bil fra 2002 og opefter. Jeg har kigget meget på en Suzuki swift og en Fiat grande punto Dynamic, og jeg ved ikke helt vilken bil jeg skal vælge. Har I måske et forslag måske en da også en helt anden bil og evt link? ;)
Jeg er 18 år, og har lige fået kørekort.
hilsen
Søren Simonsen
Profil slettet
12-08-2009 kl. 11:52
Du har en ualmindelig flink mor !! Betaler hun også forsikringen?
Det behager næppe Kaare men italiensk mekanik og elektronik bliver aldrig lige så holdbar og stabil som japansk. Skal du have bilen i mange år vil det så absolut være bedst med en japaner - Swift er jo også en ganske nydelig bil. Puntoen virker mere feminin og er næppe lige så solid som Swift - især ikke på længere sigt. Af samme årsag holder Swift sikkert med tiden en bedre brugtpris.
Husk at spørge til prisen på forsikring inden du handler !
Sidst rettet: 12/8-09
Det behager næppe Kaare men italiensk mekanik og elektronik bliver aldrig lige så holdbar og stabil som japansk. Skal du have bilen i mange år vil det så absolut være bedst med en japaner - Swift er jo også en ganske nydelig bil. Puntoen virker mere feminin og er næppe lige så solid som Swift - især ikke på længere sigt. Af samme årsag holder Swift sikkert med tiden en bedre brugtpris.
Husk at spørge til prisen på forsikring inden du handler !
Sidst rettet: 12/8-09