Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Suzuki Grand Vitara
Vladimir Groshevyj
bruger siden
17-03-2007
21-05-2007 kl. 21:35
Hej! Nogen der har gode(dårlige)erfaringer med Suzuki Grand Vitara(den nye model)
Vladimir Groshevyj
bruger siden
17-03-2007
22-05-2007 kl. 21:34
Tak for svar.Helt enig med dig,har selv prøvet. Men hvad med driftsikkerheden?,eller med andre ord hvor "lang" den holder? Aldrig var ejer til en 4*4.
Profil slettet
24-05-2007 kl. 08:47
Hej.
Vi har selv kigget og prøvet Grand Vitara (det endte med en Seat Altea) og ja fin bil men men. Med de benzinpriser der er idag bør du købe diesel, særligt hvis du skal bruge anhænger trækket til noget, da benzin udgaven har nok at gøre med at trække sig selv. Benzin forbruget bliver også helt grotesk når du har trailer eller cv på krogen. Ellers vil jeg mene der kun er godt at sige om Suzuki, omend de er pebret i reservedele og service, men hold dig fra benzin modellen, og prøv dieselen noget helt andet. Held og lykke.
VH. Ole
Vi har selv kigget og prøvet Grand Vitara (det endte med en Seat Altea) og ja fin bil men men. Med de benzinpriser der er idag bør du købe diesel, særligt hvis du skal bruge anhænger trækket til noget, da benzin udgaven har nok at gøre med at trække sig selv. Benzin forbruget bliver også helt grotesk når du har trailer eller cv på krogen. Ellers vil jeg mene der kun er godt at sige om Suzuki, omend de er pebret i reservedele og service, men hold dig fra benzin modellen, og prøv dieselen noget helt andet. Held og lykke.
VH. Ole
Profil slettet
26-05-2007 kl. 23:48
Er mekaniker hos suzuki og synes egentlig det er okay bil, til prisen. Der er sku meget udstyr, og den er fed. Men det er jo en 4x4, og jeg synes virkelig man skal have behovet for at købe sådan en. Den er dyr at køre i, brændstof, service(pga differentiale olier osv), dæk, bremser osv er jo større og dermed dyrere...