Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

SUBARU LIBERO- MADE IN JAPAN

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2008 kl. 13:53

Dette er et lille indlæg om en fantastisk bil. Her er bilen med mange navne fx. håndtaske, brødrister, værktøjskasse, drivhus, sur fisk, havtaske osv. men kært barn har mange navne! Dette er bilen, som er genial til en familie med små børn, da der er plads til syv i alt. De to skydedøre, gør det nemt at spænde børnene fast, og de mange vinduer og soltag giver børnene en mulighed for at kigge på både træer og stjerner. Kommer man først ind i bilen, har man ikke oplevelsen af at det er en lille smal bil, for der er dejligt og lyst. Til de kære koner (som mig), som ikke altid synes det er fedt at parkere, er denne vogn genial. Der er plads alle steder, og man er fri for at skulle ramme præcist MIDT i båsen, for at folk kan få dørerne op. Den kører langt på literen 15-20, alt efter temperament, og den er billig i vægtafgift. Firhjulstrækket er super til vinterdage med masser af sne, og den lille potte har faktisk præsteret at trække en Fiat Ducato op af grøften. Ulemper ved bilen: Den er lidt vindfølsom som andre store biler, og det er ikke alle forhandlere der ligger inde med stumper, hvis der skulle ske noget, - men de findes, det kan bare tage lidt tid at få hjem. Om det er en ulempe eller en fordel kan diskuteres, men denne bil vil garenteret skabe opmærksomhed. Man vil opleve en interesse for bilen, både fra seje Brian på 18, Lille Jimmy på 5 og Jens på 73. Dette er bilen alle må hen og kigge på, og give en kommentar til, - evt. også tage et billede af på mobilen. Bilen er ægte japansk, fabrikeret i Japan, hvilket betyder at den er i orden! De fleste mekaniere har aldrig set sådan en bil før, men det er ikke så svært, og de fleste vil tage det som en udfordring, og skabe lidt spænding og sjov, midt i arbejdet med alle de andre kedelige, almindelige standard biler. Køb en Subaru - du vil ikke fortryde det! Hilsen familien "Libero" med fire børn, som var lykkelige ejer af sådan en bil i to år.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Erling Espersen

Erling Espersen
bruger siden
14-08-2005

27-01-2008 kl. 20:59

Ja den kan mange ting, men køn er den jo ikke.
Helle for ikke at sidde i den hvis man kommer ud for et uheld.

Jørn Hagbard Sørensen

Jørn Hagbard Sørensen
bruger siden
04-09-2005

20-07-2008 kl. 16:42

Hvis! er nok nøgleordet. Det er muligt at en bil som subaruen klarer sig en anelse dårligere i crastests end biler i samme prisklasse, men dens højde (=synlighed) og begrænsede tophastighed tæller da også + i sikkerhedsskemaet. De fleste mennesker mener sikkert at en Audi er en mere sikker bil (hvad den sikkert også er) men der sker bare mange uheld med audier da de kører meget hurtigt, og da de som køber dem holder af at køre hurtigt.........så kan man jo også blive topederet frontalt af en 17tons kølevogn med anhænger........der har man bare heller ikke en chance i en Audi/Volvo/Passat/Avensis mm.
Jeg købte glad og gerne en libero og jeg ville også føle mig sikker i den