Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

26-11-2018 kl. 22:28

Når du er 200 cm, så kunne du kigge på en SuperB. Mere plads finder du ikke i nogen vogn.

Måske bortset fra en bentley eller maybach måske. ;-))

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Jensen

Peter Jensen
bruger siden
21-11-2018

28-11-2018 kl. 01:03

Er 183cm og har min. 20cm over hovedet bag rattet i vores Toyota Verso MPV og har ofte tænkt at den har masser af luft under taget på alle pladser. Derudover skal du måske kigge på at tilvælge højdeindstilleligt passagersæde, så også denne plads bliver optimal (og muligvis kigge på om evt. glastagsoptioner stjæler eller bidrager med loftshøjde, gardinet under kan være jokeren der ødelægger højden).

Mit råd, mens der er flere små børn i hustanden er kort: Kig så absolut efter en MPV! Tre enkeltsæder på 2. række (alle med isofix) er guld værd! Det giver muligheden for at en voksen kan sidde enten mellem eller ved siden af to autostole. Og det kan du roligt regne med at der kan blive brug for fra dag 1. Ingen stationcar på markedet magter den kunst i et bagsæde. Familie-container eller ej, man bliver glad for den biltype, sålænge at man har mindre børn og den nævnte og udmærkede Grand Picasso er nok den som nemmest holder sig indenfor budget ellers vil jeg anbefale Verso som er robust og kan holde til nogle tæsk fra børn.

Dette indlæg blev 28-11-2018 01:10 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg