Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Stationcar, men hvilken én....

Profil slettet

Profil slettet

22-08-2007 kl. 20:37

Vi står foran og skal have ny bil. "Vi" har besluttet at det skal være en st. car. Vi har max 180,000 kr, og det er MAX. Vi vil gerne have en bil med en ok frisk motor, ok design og max holdbarhed. Vi har ikke selv nogle konkrete bud endnu. Da vi cykler begge på arbejde vil bilen blive brugt mest i fritiden, hvilket også vil være en del..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin S.

Martin S.
bruger siden
25-03-2007

22-08-2007 kl. 22:43

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at franske biler, herunder Renault, Peugeot og Citroen taber temmeligt meget i værdi de første år de kører på gaden. Umiddelbart vil jeg påstå at de ikke er væsentligt ringere end andre biler, derfor syntes jeg i skal kigge lidt efter en sådan, da i kan få en rimeligt ny bil med få kilometer til Jeres budget.

Her er en Peugeot 307 st. car fra 05 og km 34 tkm, det vil jeg sige er et godt køb..
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=109601271&source=1

Eller hvis I ikke er til det franske så er her en Ford Focus, vel at mærke den nye model..
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?
AdId=215200914&source=1

God fonøjelse med jagten, der er masser at vælge imellem for Jer, derude..

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-08-2007 kl. 21:56

Hvad med

Den gamle model Toyota Avensis 2,0

Ford Mondeo 2,5 v6 st.car

den gamle model opel vectra

Peugeot 406

Lidt ældre Passat st.car.

Nissan Primera st.car

Skoda Octavia

der er da lidt forslag

Profil slettet

Profil slettet

03-09-2007 kl. 15:23

Hej!

Jeg har en Opel Astra fra 3/07 til salg, den er godt nok lidt dyere 195.000,- Hvis du har interesse eller vil vide mere, kan du kontakte mig på 20479112.

Mvh Dennis

Profil slettet

Profil slettet

04-09-2007 kl. 11:19

meget muligt, men jeg ville nok selv overveje om jeg ikke kunne finde 15k mere hvis det var mig, for prøv at se de forslag han får på 180K det er alle biler der er flere år gamle og har kørt en del. Denne kan han stadig køre rundt i i 1,5 år under garanti.

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2007 kl. 12:34

Tak for de gode forslag.. Det hele er dog sat lidt i bero, da min lille søn kom til verdenen for en lille uge siden :)

Inden da var jeg kommet lidt fremtil 3 forskellige og ville lige høre om nogen havde noget klogt at sige om dem..

mitsubishi Lancer 2.0 sport st.car
Nissan Primera st.car
Renault Megane II

Alle kan købes indenfor for prisklassen..
Håber noget vil hjælpe lidt

Mvh Tommy Cramer

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

07-09-2007 kl. 12:58

Hej.

Bilia i Ballerup har en meget billig Renault Megane II st.car til salg, som kun har kørt 25.000 km.
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=1&AdId=669900251

Jeg har været ude at prøve den, og det er faktisk en fin bil - især prisen taget i betragtning.
Eneste minus er, at den ikke har aircon, hvilket fik os til at fravælge den.
Hvis du kan leve uden aircon, er det sikkert et god køb.

Jeg kender ikke de andre to modeller specielt godt, så dem vil jeg ikke sige noget om.