Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Sjov bil - max 75K

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

08-10-2006 kl. 16:51

Hvis du vil have en rigtig sjov bil, så er et oplagt valg en Volvo 850 T-5, privat kan man få dem til lige omkring 75.000 Kr.. T-5`eren kan i hvert fald anbefales!!

Et andet bud på en sjov bil kunne være en Saab 900 Turbo '95-'97. Den kører rigtig fint, og er særdeles sjov at køre i.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-10-2006 kl. 20:28

Ville ikke købe en Alfa 156 de er dyre at reparere... har selv haft een... corrado har jeg lige nu, den er sågar til salg, dog ikke til 75kilo... hæhæ

Mvh Jacob

Profil slettet

Profil slettet

15-10-2006 kl. 15:27

En 200SX er en driftsikker bil, og den er sjov at køre i. Det er jo en baghjulstrækker med turbo, så den kommer hurtigere ud af lyskrydset end en Corrado. Den er tilmed billigere i forsikring end corradoen, da forsikringsselskaberne ikke kender den.. Kender en der betaler ca. 5000kr/året for ansvar/fuld kasko.

Hvis du har mod på det, så kan du importere en billigt fra Tyskland. Dem der findes herhjemme er lige lovligt "overpriced".

Og det er jo en bil der vækker opsigt, specielt med nogle pæne fælge og en sænkning.. ;)

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

23-12-2006 kl. 23:22

Hej.

Jeg søger en "bil nummer 2".
Da det ikke skal være mit primære køretøj, er det vigtigere for mig, at den er sjov en decideret praktisk.
Mit max ligger på ca 75.000 kr.

En Alfa 156 er selvfølgelig oplagt, men sådan en har jeg haft, og selvom jeg var god tilfreds, vil jeg nu gerne prøve noget nyt.

Jeg overvejer lidt en VW Corrado eller en Nissan 200 SX. Begge har jeg set her på bilbasen til fornuftige priser under mit budget.

Alternativt har jeg overvejet en Ford Puma. Den har jo den store fordel, at den er noget nyere end de to andre, og dermed sikkert også et lidt mere stabilt køretøj.
Største ulempe er her, at den er så lille og nuttet - det virker lidt for meget som en pigebil.

Er der nogle oplagte alternativer, som jeg helt har glemt at tænke på?
Er der nogen der kender til VW Corrado's og Nissan 200 SX's stærke og svage sider?

Mvh.
Søren