Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Rummelig bil til børnene..

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2007 kl. 01:02

Hej.. Familien er vokset og vores BMW 523i er helt sikkert ikke designet til barnevognen ;-) Nu skal jeg have en bil til mig og drengene, og jeg søger p.t efter en Peugeot 307 sw, da den er rummelig og lidt højere ala en mpv og så er det en flot bil. Kan noget anbefale andet, og vil nogen fraråde mig at købe en sådan bil? Jeg SKAL have en bil der er høj, da jeg ikke gider ødelægge ryggen, og der skal også være plads til en barnevogn.. Uden den skal skilles ad. På forhånd tak for hjælpen.. Hilsen Mama.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2007 kl. 11:13

Du kommer altså til at skulle skille barnevognen ad, hvis du skal have den ind i en 307 SW. Den kan ganske enkelt ikke være der i højden. Der er relativt få bud på biler til en rimelig pris der kan imødegå det krav. Når du så ovenikøbet kommer fra en BMW og lægger vægt på, at en bil er flot, tynder det unægteligt ud i feltet..!

Hvad må den koste?

Per Holmen

Per Holmen
bruger siden
15-07-2003

22-10-2007 kl. 22:46

Prøv vores Shara fra 1995 - perfekt ;-)

Thomas Vesterholt

Thomas Vesterholt
bruger siden
14-04-2005

23-10-2007 kl. 13:53

Hvis du fortst vil opleve køreglæde - du har en "drivers car", kan du overveje en Mazda 6. Jeg kører i en sådan, og den er valgt, da det er den mest velkørende i klassen.

Der er desuden fin plads til en barnevogn - har selv! Barnevognen kan stå med hjulene monteret på.

Højden er som en almindelig personbil. Sikkerheden er i top, og som en bonus er der en alarm, hvis de små terrorister på bagsædet tager selen af!!!

Profil slettet

Profil slettet

24-10-2007 kl. 08:54

....ja, det kan man jo så i en berlingo/partner, men jeg vil ikke vove at foreslå den til en bmw-ejer ;-)

Profil slettet

Profil slettet

24-10-2007 kl. 15:30

Turde ikke at nævne Berlingo eller Kia Carnival som forslag i den sammenhæng ;-)