Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Rav4
Profil slettet
11-09-2006 kl. 14:32
Det eneste man skal være obs på, hvad angår en brugt RAV4 er, om den skulle have været brugt til terrænkørsel. Ellers er det en solid bil! Såfremt du kun skal bruge den på asfalt, ville jeg overveje en Sportsvan 2,2 D-Cat - men det er jo smag og behag. For ingen tvivl om, at RAV4´eren har udseendet med sig =)
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
14-09-2006 kl. 12:50
Tak for svarene!. Jeg er godt klar over at fornuften ville sige en lidt anden bil, f.eks en peugeot 307 HDI, men som I selv er inde på handler det jo også lidt om hvad hjertet siger...:-) Alt er ikke økonomi...
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
14-09-2006 kl. 12:50
Jeg skal bruge en diesel gulpladebil og har set på Toyota Rav4. Jeg er åben overfor en 3-4 år gammel model eller den helt nye model. Umiddelbart hælder jeg mest til den nye model da jeg synes priserne på de brugte virker høje ift. alder/kilometer. Men hvis det skal være en brugt, er der så noget jeg skal være obs på mht de "gamle" modeller. Jeg vil bl.a gerne have klimaanlæg og kan se at nogle modeller ikke er født med det. Bilen skal bruges primært på motorvej, er bilen ok til dette eller er den for "offroad" agtigt til at egne sig til denne type kørsel.
På forhånd tak.
/Jan
På forhånd tak.
/Jan