Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Opel vectra 1.9 CDTI 150 - forskel mellem 2005 og 2006 modellen
Anders Vestergaard
bruger siden
23-11-2008
27-11-2010 kl. 11:38
Hej alle
Vi er i færd med at købe en stationcar - som skal fungere som vores primære transportmiddel. Vi har forelsket os i en opel vectra 1.9 CDTI 150 hk station car.
Spørgsmål:
1) vi har kig på både en 2005 og 2006 model (hvor 2006 modellen umiddelbart er lidt smartere at se på (faceliftet)) - er der nogen, der ved om der er forskel på disse biler udover design?
2) er det common rail teknologi i begge modeller?
3) vi overvejer at hente bilen hjem fra tyskland via autohenter og vil gerne høre evt. erfaringer (vi har læst de 2-3 positive tilkendegivelser fra andre autohenterkunder her på sitet)
4) vores kørselsbehov ligger mellem 15-20.000 km/år - og ved godt at det er i underkanten til at kvalificere en dieselbil -men vi er ret vilde med momentet i dieselbiler. Hvis i mener det er helt i skoven må i gerne give det til kende :-)
5) vi overvejer automatgear - er der nogen, der har erfaring med automatgear i opel vectra?
på forhånd tak og med venlig hilsen,
Anders
Anders Vestergaard
bruger siden
23-11-2008
17-12-2010 kl. 23:47
Hej Rune og N N
tak for svarene. Jeg har haft kig på et par forskellige cosmo biler og synes de er ret lækre. Jeg har dog indtil nu ikke fundet lige netop den - det skulle være - så vi kigger fortsat videre.
vh. Anders
tak for svarene. Jeg har haft kig på et par forskellige cosmo biler og synes de er ret lækre. Jeg har dog indtil nu ikke fundet lige netop den - det skulle være - så vi kigger fortsat videre.
vh. Anders