Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Opel Meriva med mange kilometer..
Profil slettet
03-01-2008 kl. 21:09
Jeg skal have en ny bil, og har fået tilbudt en Meriva.
Den har kørt 194.000 km og har været ejet af en sælger i 3 år, hvor det er piger fra et tøjfirma der har kørt rundt i den, og de sidste år har den kørt for et tøjfirma, hvor en mand på knap 50 år har kørt i den - den har altså ikke fået tæsk, regner jeg med!
Den har overholdt sine services og er blevet lavet ved forhandleren hvis der har været noget galt - altså ikke noget hjemmefusk.
Det hele lyder meget fint, og jeg kan få den lidt billigere hvis jeg har lyst at køre rundt med noget klistermærke på, da vi kender ham der ejer den nu..
Er det et problem at den har gået så langt, eller går det nok?
Og hvad vil i mene at man skulle give for sådan en?
Det er forresten en 1,7 CDTI ..
Profil slettet
Profil slettet
05-01-2008 kl. 00:07
Jeg fik af vide at jeg skulle se på, hvad de andre Merivaer i samme stand kostede, og så skulle jeg nok få den billigere end dette..
Jeg har bare lidt problemer med at finde nogen der har kørt så meget.. Nærmeste er 180.000 km til 80.000 kr.
Bilpriser vurderer bilen til 72.000 kr. og Biltorvet vurderer til 43.000 + moms..
Hvad ville i mene at bilen var værd?
Jeg har bare lidt problemer med at finde nogen der har kørt så meget.. Nærmeste er 180.000 km til 80.000 kr.
Bilpriser vurderer bilen til 72.000 kr. og Biltorvet vurderer til 43.000 + moms..
Hvad ville i mene at bilen var værd?