Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

ny "pigebil" til max 150.000 med a/c og 5 døre

Profil slettet

Profil slettet

13-05-2008 kl. 21:26

Jeg leder efter ny bil (må gerne være en demo - eller have kørt en lille smule). Jeg har i dag en Ford Ka, men nu er den altså for lille til 2 børn. Jeg kører omkring 20.000 km om året, meget af tiden i kø på motorvejen og der skal være plads til en sammenklappet klapvogn bagi (det er der sørme i Ka´en). Jeg har overvejet Peugeot, men ved ikke om det er et godt køb og hvilken model jeg evt. skal vælge. Den skal ikke være for konservativ at se på -må gerne være lidt sjov. Der skal være aircon og 5 døre og så må den max koste 150.000 (gerne mindre)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-05-2008 kl. 21:33

Tjek en helt ny Mitsubishi Colt.
Den har utroligt meget udstyr, som koster meget ekstra hos konkurrenterne.

http://www.coltinsport.dk/

Sidst rettet: 13/5-08

Profil slettet

Profil slettet

13-05-2008 kl. 21:39

kan heller ikke anbefale peugeut hvis du leder efter en bil uden problemer. mine forældre købe en og en så simpel ting som sædevarmen gik i stykker mindst en gang om året!

personligt er jeg til mazda og toyota..

min veninde har købt en helt ny suzuki swift demo til 153.000 men ved ikke om den er stor nok i bagagerummet...

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

14-05-2008 kl. 09:27

Jeg ville nok gå efter at tage en tur i en Splash her i weekenden - så kan du måske få barnevognen med - og så har de brudt med traditionen om kedelige farver - fantastiske farver de har på programmet...Jeg synes du skal prøve den med Fiat's 1.3 dieselmotor, den er intet mindre end fantastisk.

og husk at køre hjem forbi og proppe barnevogn og børn ind i bilen, det er det eneste rigtige - TRO MIG!

Sidst rettet: 14/5-08