Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny lille, smart bil med 5 dr - hvilken skal jeg vælge

Profil slettet

Profil slettet

28-02-2007 kl. 14:25

Hej alle Jeg skal have mig en lille smart bil med 5 dr. Pris max ca. 150.000 inkl. alt. Hvad skal jeg vælge. Jeg synes godt om Suzuki Swift og Nissan Micra, tror i praksis Micraen er størst. Det vigtigste ud over den skal være nuser er at den skal være billig at køre i og at eje. Bagagerummet må ikke være superlille. Hvor får man størst rabat på en lille ny bil? Lene

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Schulian

Søren Schulian
bruger siden
06-01-2004

28-02-2007 kl. 15:36

Du kan jo også se på en FIAT Grande Punto. Ud over at se rigtig godt ud, er der også ret fin plads i den og den er sikkert også rimelig billig i drift. Den kan i 5-dørs holdes inden for din prisramme, du kan sikkert hive lidt rabat ud af dem, eller noget udstyr uden beregning.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

28-02-2007 kl. 23:04

normalt vil jeg ikke foreslå en fransk bil men gør alligevel en (yderst sjælden) undtagelse her nemlig en Citroën C3 kænder godt til brandskandalen men rigtig sjov og måske ikke dicideret smart (smag og behag) den kører rigtig godt men du skal "bare" vænde dig til et kæmpe digitalt speedometer og den kører faktisk godt

Kim Dalsgaard

Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006

01-03-2007 kl. 19:44

Mitsubishi Colt kunne være et alternativ. Go' garantiordning. frisk vogn med masser af udstyr i den nuværende "cash" kampagnemodel.
Har selv prøvet én og den kører rigtig godt.

/Kim

Rune Pind Nielsen

Rune Pind Nielsen
bruger siden
13-01-2006

08-05-2007 kl. 16:25

Du skal da i hvert fald ud og prøve nogle forskellige modeller, så du kan danne dig din egen mening.

Med de nye afgiftregler kan du få Fiat Grande Punto med 1.3 dieselmotor (75 hk) og 5 døre for omkring 150.000. Den kører som skrevet længere oppe rigtig langt på litteren, og så synes jeg den ser hammer godt ud. Den var da i hvert fald værd at overveje.

Held og lykke med valget.