Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny eller nyere diesel

Profil slettet

Profil slettet

17-01-2009 kl. 14:42

Hej Jeg har ladet mig overbevise om, at mine 40000 km om året (arbejde/privat/ferie) kan gøres billigere i en lille diesel. En bil der ikke nødvendigvis behøver at være voldsom stor til daglig pendling. Selvom god plads der ikke går voldsomt ud over økonomien selvfølgelig kan bruges på en ferietur. Men det er igen spørgsmålet : " Nice " eller " Need " ... ! Jeg er faldet over flg biler herinde : ( alle 120-150000 klassen ) - Ford Fiesta 1,4 TDCI 68 Ambiente (2008) - Skoda Fabia 1,4 TDI Ambiente (2008) - Mazda 3 1,6 4d. DE Touring Plus (2006) - Toyota Yaris 1,4 5d. D-4D Luna (2007) - Nissan Primera 1,9 5d. dCi Visia (2005) Hvilken bil ville du vælge hvis du var i mine sko? hvorfor? Er der andre biler i denne prisklasse som du ville vælge istedet?hvorfor? Er der decideret nogle af ovennævnte biler men på det kraftigste skal fravælge?hvorfor? Jeg tænker ikke på enkelte specifikke biler der er tilsalg her, og har derfor med vilje ikke vedlagt links... Mere en generelt betragtning. Per Rasmussen Sidst rettet: 17/1-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg