Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny bil til yngere bilist, hvilken ? max 50.000

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

21-01-2009 kl. 16:47

Hej alle sammen... jeg står og gerne vil have ny bil men hvad skal jeg vælge `? jeg har max 50.000 til den og kører ikke ret lang om året (ca. 15.000) jeg vil gerne have en bil der ser sån nogenlunde ud self efter hva man nu kan få til den pris.. :) men det skal ikke være en bil der er for (mekaniker) det vil sige en der skal skrues på hele tiden da jeg intet ved om dette.. jeg har mange biler i tankerne men hva ville være et godt bud ? jeg har både kigget Alfa, Audi, Rover, VW, Honda, Peugeot ja stor set alt så er åben for alle muligheder ? begrund bare gerne hvorfor lige det mærke eller den model.. :) på forhånd Tak

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Mark Lind

Mark Lind
bruger siden
21-05-2008

22-01-2009 kl. 20:23

Hej Kasper.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mazda-626-2,0i-GLX-4d_ID624201206.htm

Mazda 626 fra 99 2,0i syntes jeg du skulle kigge på. Jeg har selv lige købt sådan en idag og for den på gaden på tirsdag :-) Jeg fik den ned i 48k, men det link her. Der skal du være ops. på det med F.D.M test det er en rigtig god ting.
Jeg har haft en 323 1,3 fra 94 i ca. 2 år og den har været ganske fin og køre i, men jeg ville gerne have noget større og køre i og lidt mere motor.

Men nu har du en fin bil og kigge på til fornuftige penge.

Mvh. Mark

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg