Bilbasen Forum
ny bil til maks 160.000 CA. plus/minus 5-10.000kr
J S
bruger siden
04-04-2006
13-10-2007 kl. 12:29
Profil slettet
13-10-2007 kl. 15:22
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
13-10-2007 kl. 15:27
God ide at fravælge de helt små mikrobiler.
Du nævner selv C3 diesel og Clio 3 som bud på en bil.
Må jeg istedet foreslå følgende:
- Fiat Grande Punto diesel
- Kia Rio diesel
- Mitsubishi Colt, hvis du kan nøjes med benzin men få en masse udstyr i stedet.
J S
bruger siden
04-04-2006
14-10-2007 kl. 17:06
har i dag været ude og køre i swift, colt, grande punto diesel og ja ford der gad de ikke hjælpe stod 30min og ventede på kontakt... ps det samme hos toyota... hmm men aygo er dog lige en tand for lille til mig og underligt design synes jeg hehe
nå men må jo sige at swift er den bedste køreegenskabs mæssigt efter min smag, men må dog sige jeg synes at colt´en er ganske okay også og ja søren du har ret meget udstyr med i prisen og så er det tiltalende at den billige forsirking også. hmm PS kan det virkelig passe bare fordi man ikke har haft alm. person bil i 1.5år man så straks er blevet en meget dårligere billist ifølge forsikringsselskaberne?? bare lige et side spørgsmål:-)
men jeg står pt. og vipper lidt mellem colten og swift og om jeg skal vente til den nye mazda2 kommer... nogen med noget nyt input til mig og valg af bil???
Profil slettet
23-10-2007 kl. 15:50
Jeg kan se du er på udkig efter en økonomisk driftsikker bil til daglig kørsel mellem 60 - 80 km. Jeg har netop sat min VV POLO 1,4 TDI til salg grundet andet arbejde. Den har kørt fantastisk for mig til mit brug ca den samme distance som dig til og fra arbejde, den køre hele 22,1 km/l dielsel. Den er sort og meget velholdt både ude og inde, hvis du har brug for billeder eller anden info så skriv eller ring:
Tlf.nr 31 62 71 10
mail: Martinlindhoej@gmail.com
Profil slettet
Benny Due
bruger siden
09-10-2003
24-10-2007 kl. 08:48
Toyota er ved at overhale General Motors som verdens største bilproducent. Toyota´s ry for pålidelighed og kvalitet er en stærkt medvirkende årsag. Det har heller ikke skadet, at Toyota i USA har skabt sig et image som den bilproducent, der bekymrer sig mest om miljøet.
Men Toyota er ikke usårlig, og på det seneste er der kommet et par grimme ridser i den fine lak. Omtrent samtidig med meddelelsen om, at Toyota på det japanske hjemmemarked må tilbagekalde 470.000 biler af forskellige modeller på grund af en række defekter, har det indflydelsesrige amerikanske forbrugerblad Consumer Reports offentliggjort sin seneste pålidelighedsundersøgelse, og den munder ud i, at bladet ikke mere automatisk vil anbefale Toyota´s modeller til sine læsere. Et par af de mest solgte, bl.a. Camry V6 og den nye Tundra pickup, er nemlig rutsjet ned under gennemsnittet i kvalitetsanalysen.
Desuden har Toyota fået hug af miljøforkæmperne for at have gjort fælles sag med de amerikanske producenter i en protest mod nye, skrappere miljøkrav i USA.