Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny bil hvad skal jeg købe

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2006 kl. 11:58

Hej, Jeg ville helt bestemt kigge efter en Kia Magentis, Jeg har en som bliver 2 år i dag, som Jeg har haft fra ny og den kører bare godt, masser af plads, fin benzinøkonomi ( ca. 15km/l.-92okt.) der har slet ikke været noget galt med den (er selv mekaniker og meget kritisk) et rigtig godt køb til prisen, der kommer en ny model her til efteråret.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

17-07-2006 kl. 13:13

Har du overvejet en Skoda Octavia Tour= "den gamle model der produceres endnu" dem kører der lidt flere af end disse koreanere, da det er en billig VW(golf 4) fås fra 221.000 men kan sikkert presses ned omkring 200.000 ved at ringe rundt, især hvis du ingen bytte bil har, den er galvaniseret har aircon og fartpilot som standard. Skal det være koreaner er den nye HYUNDAI SONATA.

Kent Knudsen

Kent Knudsen
bruger siden
06-01-2004

17-07-2006 kl. 13:50

Det er et meget svært spørgsmål. Det er i stor grad op til hvilken bil der tiltaler dig bedst, men generelt vil jeg mene at Hyundai trods alt nok beholder de mindste afskrivninger på sigt, og måske dermed kan være det billigste valg på sigt. Generelt har alle 3 biler du skriver om dog meget hurtige værdigtab i forhold til japanske, og i særdeleshed tyske mærker.

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2006 kl. 13:50

Vi er en familie på 4 som er på udkik efter en ny billig god bil. Jeg har nu en gammel spand som ikke kan mere
Jeg har kik på 3 forskellige mærker.
1.Daewoo Nubria 1,8 CDX 122HK 199694 kr
2.Hyundai Eleantra 1,8GLS 143HK 198678 kr
3.Kia Magentis 2,0 LX 136 HK 196999 kr
Priserne er ca. men hvad er godt og hvad er skidt og er der noget specielt jeg skal se efter. Min interesse for biler er dsv. meget lille den skal bare køre. så jeg håber på lidt hjælp i den store jungle.