Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mazda 323F 1,5

Kenneth Kristoffersen

Kenneth Kristoffersen
bruger siden
29-01-2007

19-02-2007 kl. 12:43

<b>Jeg har f&oslash;lgende kriterier</b>:<br />Økonomi, køreegenskaber, komfort<br /><br /><table cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Prisniveau:</td><td>kr. 50 - 75.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Kørselsbehov:</td><td>km 5 - 10.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Der skal være plads til:</td><td>5 personer</td></tr></table><br /><b>Andre kriterier:</b><br />Flot, god hurtig motor, forholdsvis billig i forsikring, god benzinøkonomi<br /><br /><b>Denne bil opfylder efter brugerens opfattelse kriterierne:</b><br />1997 Fiat Punto 1,4 GT

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kenneth Kristoffersen

Kenneth Kristoffersen
bruger siden
29-01-2007

19-02-2007 kl. 17:03

Mazda 323F vil jeg derimod ikke betegne som en flot bil, men det skal vi ikke ind på. En Fiat Punto er da en flot bil, hvis de er både sænket, tunet og stylet en lille smule. Den jeg har i tankerne er alle disse ting + i en meget dejlig Ferrari-gul farve. Mht. de 5 personer er det ikke et must, mente bare der gerne måtte være bagsæde. Jeg er 19 år, så jeg leder bare efter en lidt sporty bil, og en Punto GT går helt sikkert under den kategori. Skulle man så få tid ( $ ) er der masser af muligheder for at pif

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg