Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Lunderskov-Odense retur!
Profil slettet
26-02-2009 kl. 08:58
Jeg står på tærsklen til at skulle investere i bil nr. 2, da jeg har fået job i Odense, hvilket vil sige ca. 150 km/dagen. Budgettet er lidt stramt, så det skal være en lille, driftsikker og økonomisk bil op til kr. 30.000 og ikke ældre end 1998. Der skal ikke være ekstra udgifter i f.m. indregistrering, snarlig udskiftning af vitale dele eller andre ubehageligheder.
H P
bruger siden
06-01-2004
26-02-2009 kl. 10:08
Det lyder som om du ønsker en "Herregaard" til en Bondegaard´s pris
Jeg kunne da også godt bruge en bil til 30.000,- der ikke går i stykker og går langt på literen og ikke er gammel :-) og så selvfølgelig er indregisteret i mit navn.
Jeg kunne da også godt bruge en bil til 30.000,- der ikke går i stykker og går langt på literen og ikke er gammel :-) og så selvfølgelig er indregisteret i mit navn.
Profil slettet
26-02-2009 kl. 10:42
Synes også det er et stort kørselsbehov til en 30.000 kr's bil. Især hvis du også forventer at den skal virke hver dag. Man kan selvfølgelig være heldig, men hvis budgettet er lidt stramt, som du siger, så kan en dyr reparation hurtigt vælte budgettet - især hvis man ikke kan skrue på bilen selv.
Alternativt kan man finde 30.000 til en udbetaling og så købe en ny/næsten ny lille pendlerbil. Det giver mere forudsigelige udgifter, men kan blive dyrt i værditab, hvis man af den ene eller anden grund pludselig skal sælge igen (indbytningspriserne er LAVE for tiden)
Så er der selvfølgelig det offentlige...
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor centralt i Odense du skal arbejde, og hvor tæt på stationen i Lunderskov du bor, men et pendlerkort koster 1910 kr, og rejsetiden er ikke horribel. Men om det kan passe ind i din hverdag ved jeg selvfølgelig ikke.
Så fik jeg da bidraget lidt til forvirringen ;-)
Held og lykke med transportvalget.
Vh Anders
Alternativt kan man finde 30.000 til en udbetaling og så købe en ny/næsten ny lille pendlerbil. Det giver mere forudsigelige udgifter, men kan blive dyrt i værditab, hvis man af den ene eller anden grund pludselig skal sælge igen (indbytningspriserne er LAVE for tiden)
Så er der selvfølgelig det offentlige...
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor centralt i Odense du skal arbejde, og hvor tæt på stationen i Lunderskov du bor, men et pendlerkort koster 1910 kr, og rejsetiden er ikke horribel. Men om det kan passe ind i din hverdag ved jeg selvfølgelig ikke.
Så fik jeg da bidraget lidt til forvirringen ;-)
Held og lykke med transportvalget.
Vh Anders
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
26-02-2009 kl. 13:41
Opfylder næsten alle dine krav - især hvis sælger vil skrue lidt på prisen.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Hyundai-Accent-1,5-3d.-CRDi_ID411891.htm
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Hyundai-Accent-1,5-3d.-CRDi_ID411891.htm