Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Lille billig bil

Profil slettet

Profil slettet

23-08-2009 kl. 22:11

Hey folks in here! Lad det være sagt med det samme, jeg aner nærmest intet om biler. Jeg er studerende og står i den situation at jeg nu skal pendle frem og tilbage mellem Århus og Odense 3 gange om ugen, og da DSB har valgt ikke lige frem at være billige, kunne det måske godt betale sig at investere i en lille vogn, jeg aner bare ikke hvad jeg skal vælge. Jeg tænker at den skal være driftsikker, køre pænt lang på literen og max. 100.000 kr. (gerne en bil som er et par år gammel) og når man søger på disse kreterier er der jo masser at vælge mellem, hvilket ikke gør forvirringen mindre. Har kigget i retningen af Peugeot 107, Toyota Aygo og den størrelsesordning. Er der nogen herinde som har nogen vise ord eller bare en smule almindelig rådgiving? På forhånd tak!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-08-2009 kl. 22:39

Køb en ny bil med billig forsikring og finansiering hos forhandler !!
Mulige bud: Fiat Panda, Hyundai i20, Kia Picanto, Suzuki Alto.
Toyota Aygo, som du selv nævner, holder sikkert prisen bedst.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

25-08-2009 kl. 10:57

En sådan bil koster minimum 3.500 - 4.000 om måneden at eje. Bare så du lige kan starte med at sammenligne med det "dyre" DSB kort :-)

Fælles pendling kan selvfølgelig vende det økonomiske billede.

Profil slettet

Profil slettet

21-09-2009 kl. 15:18

Hej Simon.