Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Lamborghini Gallardo 5,0

Profil slettet

Profil slettet

03-03-2007 kl. 19:56

<b>Jeg har f&oslash;lgende kriterier</b>:<br />Køreegenskaber, komfort, sikkerhed<br /><br /><table cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Prisniveau:</td><td>kr. over 1.000.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Kørselsbehov:</td><td>km 20 - 40.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Der skal være plads til:</td><td>2 personer</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Bilen må højst være:</td><td>3 &aring;r gammel</td></tr></table><br /><b>Andre kriterier:</b><br /><br /><br /><b>Denne bil opfylder efter brugerens opfattelse kriterierne:</b><br />2007 Aston Martin Vanquish 6,0 Coupé

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

03-03-2007 kl. 21:19

Min anbefaling: :&Aring;rgang:2007M&aelig;rke/Model:Lamborghini Gallardo 5,0Br&aelig;ndstof:BenzinKommentar: Tillykke! Du har lige valgt en af de ultimative biler på markedet.

Hvis du har budget til den, så er Vanguish jo en faktastisk køremaskine!! Jeg er MEGA misundelig, hvis du får køber én :-)
En af de få mindre gode ting: interiøret (er jo lidt Ford agtigt stadigvæk).

Der er vel kun få udfordrere til den bil. En af de få må være Lamborghini Gallardo SE. Det ville være den jeg ville købe, men jeg er måske også mere til sport end til komfort. Jeg ville mene den også er mere sikker (4 hjulstræk)og mere solidt bygget (Audi har jo overtaget fabrikken, og det ses på detaljerne.. ikke noget italiener plast her!).

Da jeg ikke har været så heldig at eje/eller prøve nogen af dem, er mine observationer kun bygget på tests i andre bilmagasiner, TV tests og så hvad jeg har kunnet se mig til på udstillinger.

Hvis du har råd til en Vanguish, så køb den. Og ring og giv en tur! ;-)
/Henrik

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg