Bilbasen Forum
Køb af ny bil - peugeot 207 1,6 Hdi eller?
Carsten Pedersen
bruger siden
31-05-2008
08-06-2008 kl. 14:37
Carsten Pedersen
bruger siden
31-05-2008
08-06-2008 kl. 16:13
tak for svar.
Det som bekymrer mig lidt ved Peugeoten er det rygte franske biler har (de går oftere i stykker osv.), og så tænker jeg gensalgsværdi. Ved ikke hvilken der har den bedste gensalgsværdi. Synes egentlig det er lidt "pudsigt" at Corsaen er med 6 gear, mange af de andre dieseler jeg har set på har kun 5 gear.
Ja, så er der nok en marginal forskel i prisen. Ved ikke hvor meget man kan handle om prisen hos opel? (Nu fik jeg jo tilbudt et afslag på 17.000 kr. på Peugeoten).
Mvh.
Carsten
Carsten Pedersen
bruger siden
31-05-2008
08-06-2008 kl. 17:31
Kender du til en bil som ville være et fornuftigt alternativ?
Mvh.
Carsten
Profil slettet
08-06-2008 kl. 23:22
Lige en venlig reminder om at man ikke må bruge forummet til reklamemæssige formål; jeg har derfor slettet navn og telefonnummer til dit firma i indlægget.
Fortsæt iøvrigt med dine gode og saglige råd :o)
Mvh,
Allan Varbo, moderator.
Carsten Pedersen
bruger siden
31-05-2008
09-06-2008 kl. 11:16
tak for input. Kan du evt. nævne dem som du tænker på mht. motorstørrelse? (bilen skal også have aircon, EPS, 5-døre, boardcomputer og gerne fartpilot). Jeg har overvejet Mazda2, men synes den virker mindre end Peugeot og Opel, og når jeg skal have det ekstraudstyr i så kommer prisen også op + Peugeot tilbyder billig bilforsikring. Måske er det med størrelsen bare noget optisk noget. Ved ikke om Mazda-forhandleren er lige så villig til at give mig en god pris, da prisen også er afgørende. Som du kan se i mit første indlæg, så er afslaget vistnok markant. Ja, det er svært at sige om jeg skal vælge benzin. Der er jo det brændstoftøkonomiske aspekt. Lige nu ved jeg også kun, at jeg skal arbejde 1 år i den by jeg bor, og hvad der sker derefter er uvist. Kunne lige se på et andet indlæg, at der er 5 måneders leveringstid på Mazda2, og det gør den ikke bliver aktuel. Jeg skal bruge den senest om 1,5 måned. Peugeoten kan jeg få leveret med det samme.
Mvh.
Carsten
Sidst rettet: 9/6-08