Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
"..jamen jeg vil da gerne have en MR2"
Henrik Berg Andersen
bruger siden
28-07-2007
09-08-2007 kl. 21:41
Jeg læser tests og udtalelser og prøver mange biler for at finde ud af, hvilken der passet bedst til os med 3 børn. Jeg er nok kommet frem til, at skal det være løsningen med 5 personer i bilen på én gang, så skal det være enten Focus eller Ceed. God plads men dog en træls pukkel at sidde på i midten af bagsædet (og MPV'er er alt for tæskedyre i forhold til for at få 3 reele siddepladser).
Man kunne jo også vælge 2 små biler. En til konen og en til mig selv. Så skal vi bare køre i 2 biler, når vi skal til Jylland de 3-4 gange om året, som vi gør det.
Så siger konen: "..jamen, jeg vil da gerne have en MR2 .... så kan du købe en Yariis". Var det ikke mig, der skule have sagt det i stedet for :-)
Well, hvis man skulle købe en roadster til konen, hvad skulle det så være: Toyota MR2, Mazda MX-5, FIAT X 1/9 eller en Smart ForTwo. Den sidste er ikke rigtig en roadster, men "..den ser sød ud". Maximum er vel omkring 100.000 kroner.
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
Profil slettet
10-08-2007 kl. 10:15
Det lyder da som en plan ;-)
Minder mig lidt om en reklame for et finansieringsselskab, der kørte for nogle år siden. Far kører ud af den snoede landevej i sin røde MGB med vind i håret og smil på læben - lidt efter ser man en noget udkørt mor kørende bagefter i en volvo 240 st.car med al bagagen og en at ungerne hængende ud af vinduet: "FAAAR, HVORNÅR ER VI DER?!?!!?"
Men MX-5 kan jeg i hvertfald stå inde for - meget vanedannende. Men hold øje med rust med et maxbeløb på 100k
Det samme gælder sikkert MR2. De andre skal jeg ikke forsøge at udtale mig om..
Vh Anders
Minder mig lidt om en reklame for et finansieringsselskab, der kørte for nogle år siden. Far kører ud af den snoede landevej i sin røde MGB med vind i håret og smil på læben - lidt efter ser man en noget udkørt mor kørende bagefter i en volvo 240 st.car med al bagagen og en at ungerne hængende ud af vinduet: "FAAAR, HVORNÅR ER VI DER?!?!!?"
Men MX-5 kan jeg i hvertfald stå inde for - meget vanedannende. Men hold øje med rust med et maxbeløb på 100k
Det samme gælder sikkert MR2. De andre skal jeg ikke forsøge at udtale mig om..
Vh Anders