Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jannik Brouwers
bruger siden
06-01-2004
22-11-2007 kl. 22:43
Hej Karsten,
Jeg vil anbefale dig at kigge efter de hoejtudstyrede modeller, da de afgjort vil vaere den bedste investering. (hvis man kan kalde et bilkoeb for en investering)
Altsaa kig efter en 406 TS4 eller en Mondeo GHIA.
Hvis motor er vigtig for dig, saa er TS4 motoren klart det bedste valg.
mvh Jannik
Jeg vil anbefale dig at kigge efter de hoejtudstyrede modeller, da de afgjort vil vaere den bedste investering. (hvis man kan kalde et bilkoeb for en investering)
Altsaa kig efter en 406 TS4 eller en Mondeo GHIA.
Hvis motor er vigtig for dig, saa er TS4 motoren klart det bedste valg.
mvh Jannik
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-11-2007 kl. 09:34
Begge biler kører uden tvivl temmeligt godt.
Forden vil dog rent statistisk give dig mindst problemer.
MHT udstyrsniveau vil der læder/Alcantara i 406 hvis det er en TS4/TS6
Der vil ikke være lige så mange Mondeo´er med læder.
Har selv en Mondeo 2,5 v6 st.car. Og den kører meget behageligt. Men dog ikke nogle raket.
Jeg prøvede i sin tid en 2,0, men den var for sløv for mig. Der var ikke nok overskud hvis du skulle overhale på Motorvej.
406 med 2,0 er bestemt heller ikke nogen racervogn, Men gå efter en 2,2 med 160 hk. Den vil du formentligt nok blive mere glad for hvis det skal være en 406.
Det vil være lidt billigere at købe 406 i indkøbspris, men jeg er nok mere til mondeo. Der er god plads overalt i den bil.
Forden vil dog rent statistisk give dig mindst problemer.
MHT udstyrsniveau vil der læder/Alcantara i 406 hvis det er en TS4/TS6
Der vil ikke være lige så mange Mondeo´er med læder.
Har selv en Mondeo 2,5 v6 st.car. Og den kører meget behageligt. Men dog ikke nogle raket.
Jeg prøvede i sin tid en 2,0, men den var for sløv for mig. Der var ikke nok overskud hvis du skulle overhale på Motorvej.
406 med 2,0 er bestemt heller ikke nogen racervogn, Men gå efter en 2,2 med 160 hk. Den vil du formentligt nok blive mere glad for hvis det skal være en 406.
Det vil være lidt billigere at købe 406 i indkøbspris, men jeg er nok mere til mondeo. Der er god plads overalt i den bil.
Profil slettet
21-04-2008 kl. 21:59
ved du om jeg kan smide et XS panel med hvide urskiver over i min peugoet, uden problemer??