Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
18-11-2007 kl. 00:20
Dette er spørgsmål som tit er oppe og vende. Nogle er heldige med det ene mærke og andre slet ikke. - Når vi snakker den type biler, i den prisklasse er det nok ikke så meget hvilket mærke man vælger, men mere hvordan den enkelte bil er(med forbehold). - Nu skriver du meget driftsikker, det er svært at love i bil til den pris. Erfaringsmæssigt har visse tyskere(vw golf/polo, Opel astra) et godt ry for stabilitet, lige som (Mazda, toyota og nissan) har fra japanere. Alternertivt kunne der måske findes noget fiat punto som nok er noget nyere end de ovenståede.
Personligt har jeg selv lige købt en golf 2 diesel fra 88, den har jeg kørt 22.000 km i, uden de store ting, selvfølgelig kommer der sliddele, men den starter hver dag, og den har alligevel gået 268000 km.
Se dig godt for...
Klaus
Personligt har jeg selv lige købt en golf 2 diesel fra 88, den har jeg kørt 22.000 km i, uden de store ting, selvfølgelig kommer der sliddele, men den starter hver dag, og den har alligevel gået 268000 km.
Se dig godt for...
Klaus
Profil slettet
18-11-2007 kl. 08:25
Overvej en Toyota Starlet, den er kåret som bedste brugtbil over 10 år mange gange.