Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 10:39

Jeg er i chock :-)) Det kan man da kalde nedtur !!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 11:21

Kan ikke lade være med at more mig over din slåfejl i overskriften. Det giver jo en dobbeltmening som jeg kun kan tilslutte mig :-)))=)

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 12:57

Jesper..

Hvis du ikke har andet at give dig til end at svine Skoda til, vil du så ikke være venlig at holde fingrene fra tasterne så man er fri for at sidde og læse dine 80´er holdninger.
Det er dejligt at du er glad for din nye Passat, så bland dig fremover kun i tråde vedr. Passat.

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 14:04

Pirrelig og lettere humørsyg må jeg da nok sige du er Kim. Hvad med du selv udvidede din horrisont lidt og læste andet end Skoda-tråde !

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 14:36

Ikke noget med humørsyge - men absolut pirrelig når jeg falder over tossede indlæg (Præcis som dig selv).
Hvis du så pokkers gerne vil udbrede at Passat er en væsentlig bedre bil end Skoda Octavia syntes jeg da at du snart må komme med nogen argumenter så andre (inkl. mig selv) også kan få gavn af dine erfaringer.
PS: Min horisont er skam ganske udemærket - til forskel fra din der efterhånden ligner et levn fra 80´erne hvor Skoda virkelig var en skodbil.

Hold dig munter Jesper..