Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
03-11-2007 kl. 18:41
Hej Erik.
Jeg mener faktisk, at Vectra netop nu giver utroligt meget bil for pengene.
Opel har netop sat prisen ned, så man nu får en 150 HK diesel Vectra til prisen på en 120 HK udgave.
Samtidig har 2008 udgaven næsten alt i udstyr, og de få ting der mangler, kan man få i en business pakke til kr 6000,- ekstra.
Vectra stærke side sammenlignet med konkurrenterne er netop komfort. Vælg den med en dieselmotor, og du bliver ikke meget mere komfortabelt kørende.
Jeg mener faktisk, at Vectra netop nu giver utroligt meget bil for pengene.
Opel har netop sat prisen ned, så man nu får en 150 HK diesel Vectra til prisen på en 120 HK udgave.
Samtidig har 2008 udgaven næsten alt i udstyr, og de få ting der mangler, kan man få i en business pakke til kr 6000,- ekstra.
Vectra stærke side sammenlignet med konkurrenterne er netop komfort. Vælg den med en dieselmotor, og du bliver ikke meget mere komfortabelt kørende.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
04-11-2007 kl. 08:46
Hej Erik.
Jeg vil give dig ret i, at man ikke sidder så godt i en Zafira.
Men jeg tror, at det skyldes mere biltypen end bilmærket.
Jeg kører pt. selv i en Mazda 5, og den sidder man altså heller ikke specielt godt i.
Jeg har køre VW Touran, som heller ikke har de bedste sæder.
Der mangler simpelthen støtte i de fleste MPV'ers sæder.
Det gælder dog ikke for Vectra, som jo er en normal lav biltype.
Der sidder man ganske udmærket.
Tag forbi en Opel forhandler og test dem.
Find en 2008 version - dem burde de fleste forhandlere have fået hjem nu. For i 2008 er der nemlig dellæder sæder so standard, og det giver lige det sidste (selvfølgelig især på udseendet).
Jeg vil give dig ret i, at man ikke sidder så godt i en Zafira.
Men jeg tror, at det skyldes mere biltypen end bilmærket.
Jeg kører pt. selv i en Mazda 5, og den sidder man altså heller ikke specielt godt i.
Jeg har køre VW Touran, som heller ikke har de bedste sæder.
Der mangler simpelthen støtte i de fleste MPV'ers sæder.
Det gælder dog ikke for Vectra, som jo er en normal lav biltype.
Der sidder man ganske udmærket.
Tag forbi en Opel forhandler og test dem.
Find en 2008 version - dem burde de fleste forhandlere have fået hjem nu. For i 2008 er der nemlig dellæder sæder so standard, og det giver lige det sidste (selvfølgelig især på udseendet).