Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

02-11-2007 kl. 08:55

Den Audi du linker til er helt afgjort en meget lækker bil, men det er sandsynligvis en fup annonce. Den burde koste minimum 400.000, selv uden afgift er det for billigt.
Hvis du kikker nærmere på billederne ser det heller ikke ud som om det er i DK, i hvert fald ikke i Hornbæk som der står sælgeren bor i.

Der er massevis af fyp annoncer på nettet, men hvis det lyder for godt til at være sandt er det det nok også. Brug din sunde fornuft.

M.h.t. dit valg af bil, er du nok nødt til at finde ud af hvor meget du skal køre før du handler 20-60tkm er lidt af en forskel.
Samtidig vil forsikringen for en førstegangskøber med så dyr/stor en bil blive astronomisk. Mit gæt. på audien ville være over 25.000 kr om året.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2007 kl. 17:04

Her er et link.
Bluetooth skulle vel ikke være noget problem at installere med en ny radio/CD.
Kører selv 40-50.000 om året, overhovedet ingen problemer med bilen.
http://bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Skoda-Octavia-1,9-5d.-TDi-Ambiente-Combi_ID181087.htm

Profil slettet

Profil slettet

02-11-2007 kl. 21:06

Hej Martin.

Der er ikke noget ulovligt i at have en gulpladet bil til privat kørsel HVIS man har betalt momsen.

Det er firmabiler som, der ikke er betalt moms af som SKAT jagter.

Er momsen betalt får man fra SKAT tilsendt en lille grim mærkat med teksten "Må bruges til privat kørsel" til at sætte på bilen.

Jeg har selv en VW Touran på guleplader. Den købte jeg fordi jeg kørte 150 km om dagen i forbindelse med arbejde.

Den er (i mine øjne i hvertfald) den perfekte pendler bil med fartpilot, komfort blink og DSG gear (genialt ved kø kørsel).

Den kommer faktisk til salg på et eller andet tidspunkt, da jeg har fået arbejde tættere på, hvor jeg bor.

Har du ikke behov for et bagsæde er en gulpladet bil en god løsning, da man får meget mere bil for pengene.

Held og lykke med bil jagten.

Mvh. A.