Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-10-2007 kl. 20:33

folk sidder bare og anbefaler deres egne biler:=) tror ikke du skal regne med så seriøse svar... men vil dog tilføje at det kan være svært at finde en smart bil til den pris.... men det ville være endnu bedre hvis du kunne definere hvad du mener med "smart" ... !!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

folk sidder bare og anbefaler deres egne biler:=) tror ikke du skal regne med så seriøse svar... men vil dog tilføje at det kan være svært at finde en smart bil til den pris.... men det ville være endnu bedre hvis du kunne definere hvad du mener med "smart" ... !!

Profil slettet

Profil slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

25-10-2007 kl. 23:00

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad der er smart i dine øjne, men hvis du med smart mener "sporty", så kunne du måske lede efter en Mazda MX3. Den kan godt findes til dit budget, og den er både smart, stabil og velkørende.

Henrik Bjørnbak

Henrik Bjørnbak
bruger siden
20-08-2003

26-10-2007 kl. 21:32

Hej Mike
Jeg synes måske det kunne være rart at vide hvor gammel du er. Men jeg kan anbefale en xsara, der skulle du kunne finde en der dækker dit behov uanset alder.
Henrik

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

10-03-2008 kl. 22:41

Mike er 92, og skal have plads til sit gangstativ.
Min Xsara dækker min mekanikers behov.

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

10-03-2008 kl. 22:44

Wow, Thor... Kender du der der "deja vu"? (føler, jeg har skrevet dette en gang tidligere...)

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

10-03-2008 kl. 22:44

Wow Thor... Kender du det der "deja vu"?