Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
22-10-2007 kl. 06:17
Det er en skod bil i forhold til de andre nyere microbiler.
Sikkerheden i Alto`en er meget dårlig.
Det er vigtigt at små biler er sikre, så vælg en med min. ESC,ABS,Airbags og gerne gardinairbags som du kan få i mange nye microbiler, eks. Toyota Aygo
Merprisen for etn helt ny er kun små 20.000 kr så har den også 3 års garanti og har kørt 0 km, i stedet for 35.000 km.
Sidst rettet: I dag kl. 06:19
Sikkerheden i Alto`en er meget dårlig.
Det er vigtigt at små biler er sikre, så vælg en med min. ESC,ABS,Airbags og gerne gardinairbags som du kan få i mange nye microbiler, eks. Toyota Aygo
Merprisen for etn helt ny er kun små 20.000 kr så har den også 3 års garanti og har kørt 0 km, i stedet for 35.000 km.
Sidst rettet: I dag kl. 06:19
Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004
22-10-2007 kl. 08:01
Helt enig.....magen til dårlig bil skal man lede længe efter hvad angår sikkerhed og komfort. Du vil blive langt bedre stillet i en Renault Clio eller Fiat Punto, specielt når du kører meget på motorvej
God fornøjelse.
God fornøjelse.
Michael N
bruger siden
06-04-2005
22-10-2007 kl. 14:32
Enig i at Altoen er en dårlig bil - du kunne også overveje en KIA Picanto - den er lidt mere sikker og så kører den suverænt bedre end Altoen - jeg tror ikke det kan betale sig at købe dem brugt idet en ny kan erhverves for 100.000.
Jeg har kørt i en Picanto 1,1 siden 2005 og det har været en positiv overraskelse - 3 års garanti - ingen fejl på bilen og en super økonomi - jeg kan få den til at køre ca. 18 km/l ved blandet kørsel.
Jeg har kørt i en Picanto 1,1 siden 2005 og det har været en positiv overraskelse - 3 års garanti - ingen fejl på bilen og en super økonomi - jeg kan få den til at køre ca. 18 km/l ved blandet kørsel.