Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Aastrøm

Lars Aastrøm
bruger siden
01-04-2005

18-10-2007 kl. 10:38

Det er en super motor. Der er godt overskud i den og den er samtidig godt økonomisk. Godt optræk og samtidig et godt moment. Den har kørt i Seat bilerne og kommer ogå til Audi. Hvorfor de kun kalder den TSI og ikke TFSI er jeg ikke klar over. Sælgeren kunne nemlig heller ikke svare på det :O) Det blir en bedst seller fra Skoda. Kræfter - Økonomi - Pris hænger godt sammen her. Få dig en prøvetur og du er solgt :O)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

René Beyer

René Beyer
bruger siden
14-03-2007

09-11-2007 kl. 21:28

Jeg er helt enig i Lars' vurderinger af denne motor i Octaviaen. Jeg kører i dag i den gamle Octavia med 1,8 T motor, som også er stærk, men til forskel fra den gamle, så trækker den nye 1,8 TSI helt fra bunden uden nogen form for turbotøven. Og så er den usædvanlig lydsvag. Kombineret med den gode lydisolering i den nye Octavia (sammenlignet med fx Golf), får du en virkelig komfortabel og ikke mindst hurtig bil, som får smilet til at brede sig bag rattet :o)
Og hvorfor er jeg så positiv? Fordi jeg HAR taget en prøvetur i den nye 1,8 TSI, og jeg bestilte et eksemplar for tre uger siden. Nu går jeg så og venter, for den kommer først i uge 4, 2008 - øjensynligt er motoren allerede en succes...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg