Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

12-03-2007 kl. 20:17

Min anbefaling: :Årgang:2007Mærke/Model:Land Rover Freelander 2 2,2Brændstof:DieselKommentar: Den er ganske enkelt den bedste all-rounder 4x4 SUV på markedet pt.
Motoren er udviklet af BMW, og er klart den bedste motor til bilen.
Den fås også med en 3.2 benziner, men den er for dyr i drift, og diesel er klart at foretrække, hvis du skal trække 2 ton på krogen!

Den er i øvrigt langt mere luksuriøs end forgængeren, og virker også mere velbygget!

Den er ganske komfortabel i bytrafikken, og da den er ganske godt beskyttet i undervognen, så en tur i skoven er ikke noget problem!
Den har desuden Land Rovers Terrain Response(det samme som benyttes i den store Range Rover!). Det giver eminente terrænegenskaber.. .bl.a. har Top Gear udnævnt den til den bedste SUV i 2007.

Prisen kommer dog nok til at ramme omkring 600.000 du har som max. hvis du skal bruge lidt ekstraudstyr osv. Men den er pengene værd efter min mening. Prøv en tur.. det siger mere end mine ord.

Hvis du er til mere SUV og sport end RIGTIG 4x4, så vil jeg pege på en Subaru Forester 2,5 Turbo (benzin). Det er en af verdens hurtigste 4x4 SUV'er (0-100 på 5,9 s!), og den kører bedre end de fleste personbiler efter min mening.
Den er tillige meget veludstyret med alt man skal bruge, og ekstremt driftsikker! Og den kan faktisk køre 11 km/l på langturen.. har selv testet det.
Jeg har selv sådan en svend, så jeg er nok lidt inhabil ;-)
Den kan fås for omkring 500.000 for den mest veludstyrede version med ALT i udstyr.

Tjae... prøv dem selv. Din mavefornemmelse er i sidste ende det eneste rigtige. Jeg tør godt garantere at du ikke vil fortryde købet af nogen af dem.

Håber det var lidt input du kunne bruge?

/Henrik

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg