Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-10-2007 kl. 15:14

Hej Bitten.

Lad mig bare sige, at den der har frarådet dig at købe en Wagon R, har helt ret. Det er bare ikke en særlig god bil.
Konstruktionen er gammel, køreegenskaberne dårlige, sikkerheden elendig og kvaliteten under middel.

Matiz er desværre ikke meget bedre - faktisk tvært imod.

Som alternativ til en Matiz kunne du evt. finde dig en Hyundai Getz eller en Kia Picanto. Det er meget bedre biler.

Et egentlig alternativ til en Wagon R er straks sværere at finde, da der ikke findes mange biler af den biltype.

Jeg vil dog kommer med et helt andet forslag.
Det er ikke mit indtryk, at du har den helt store bilviden, og jeg vil derfor fraråde dig at bevæge dig ud på brugtbilmarkedet, da du kan komme grumme galt afsted.

Istedet bør du køre forbi en Mitsubishi forhandler og teste en spritny Mitsubishi Colt.
Den har lidt af Wagon R's praktisk opbygning, men er af meget meget bedre kvalitet.
Den er selvfølgelig dyrere, men med en fornuftig udbetaling og et lån over 8 år, er den sikkert ikke meget dyrere for dig hver måned.
Husk på, at du sparer reparationerne, da bilen jo har garanti.

Samtidig kan Mitsubishi også tilbyde dig en billig forsikring, så det kan bringe din månedlige udgift endnu længere ned.

God fornøjelse.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg