Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
11-10-2007 kl. 12:38
Hej
Først skal i finde et prisleje og vurdere jeres kørselsbehov ift. om det er diesel eller benzin.
Jeg har selv lige stået i samme situation, og har valgt at købe en Ford Galaxy 7 pers. diesel fra 2002 til 240.000 kr. Ikke camper model.
Det er den samme bil som VW Sharan og Seat Alhambra.
De kan fåes som camper hvor de bør være lidt billigere.
Årgangene fra før 2001 er meget billigere, da de ikke er moderniserede, og er også en mulighed hvis ikke budgettet er så stort.
Det er en dejlig bil med masser af plads. Vi er meget glade for den. Jeg kan ikke sige om den er særlig holdbar, men pladsmæssigt er den formiddabel.
Vi kender flere der har købt de franske udgaver og det er de meget kede af. Specielt når de skal sælge igen og opdager man ikke får meget for dem. De går i stykker konstant.
Det kan også være at en ford gør det, men vi har ment at den opfylder vores behov til både hverdag og ferie.
Men måske den nye Citroen C4 med 7 sæder er ok?
Først skal i finde et prisleje og vurdere jeres kørselsbehov ift. om det er diesel eller benzin.
Jeg har selv lige stået i samme situation, og har valgt at købe en Ford Galaxy 7 pers. diesel fra 2002 til 240.000 kr. Ikke camper model.
Det er den samme bil som VW Sharan og Seat Alhambra.
De kan fåes som camper hvor de bør være lidt billigere.
Årgangene fra før 2001 er meget billigere, da de ikke er moderniserede, og er også en mulighed hvis ikke budgettet er så stort.
Det er en dejlig bil med masser af plads. Vi er meget glade for den. Jeg kan ikke sige om den er særlig holdbar, men pladsmæssigt er den formiddabel.
Vi kender flere der har købt de franske udgaver og det er de meget kede af. Specielt når de skal sælge igen og opdager man ikke får meget for dem. De går i stykker konstant.
Det kan også være at en ford gør det, men vi har ment at den opfylder vores behov til både hverdag og ferie.
Men måske den nye Citroen C4 med 7 sæder er ok?
Profil slettet
11-10-2007 kl. 20:48
Der er mange biler jo... Der er min favorit i Opel Zafira, ellers er der VW touran, Ford S-Max, Ja som nævnt Ciroen c4, Toyota sportsvan, og mange flere...
Men du skal nok ud og prøve nogle af dem og derfra vælge ud fra dine behov
Hilsen John
Men du skal nok ud og prøve nogle af dem og derfra vælge ud fra dine behov
Hilsen John
Michael N
bruger siden
06-04-2005
11-10-2007 kl. 20:53
Inden i køber en Ford Galaxy eller nogle af dens søskende så tjek lige hos tyske ADAC netop disse modeller er nogle af de mest fejlfyldte.