Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-10-2007 kl. 15:25
Det er faktisk to forskellige vogne vil jeg sige...
Jeg har nu en Grande Punto sport 1,4 og vil sige det er en RIGTIG god bil, som føles meget bedre og dyrer end den er og synes det er det rigtige valg, men hvis du vil ha en sport bil er det nok den ældre du skal ta, da den er noget mindre og føles hurtigere.
Grande Punto har også en ok motor og den føles ikke langsom overhovedet, og det er den heller ikke, men der mangler også lidt til at kalde den sport. Men det er en vildt god bil hvor komforten er i top og design er og så er det en rigtig god motor som kører langt på literen.
Så mit valg ville være Grande Punto Sport
Jeg har nu en Grande Punto sport 1,4 og vil sige det er en RIGTIG god bil, som føles meget bedre og dyrer end den er og synes det er det rigtige valg, men hvis du vil ha en sport bil er det nok den ældre du skal ta, da den er noget mindre og føles hurtigere.
Grande Punto har også en ok motor og den føles ikke langsom overhovedet, og det er den heller ikke, men der mangler også lidt til at kalde den sport. Men det er en vildt god bil hvor komforten er i top og design er og så er det en rigtig god motor som kører langt på literen.
Så mit valg ville være Grande Punto Sport
Profil slettet
08-10-2007 kl. 15:52
Når ja ok, Punto 3 der.... Ja ok, men jeg kunne forestille mig det er nogenlunde den samme motor som i min da de er samme volumen og ens heste, så jeg ville da klart anbefale 1,4'eren da de næste kører lige langt på literen, og du kan jo lige så godt have lidt mere sjov så.