Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

27-09-2007 kl. 11:29

Hej.
Klart at du skal have en diesel med så mange km dagligt.
Du kan ikke få den nye Mondeo i en ordentlig dieselversion indenfor dit budget - desværre, for det er en utroligt lækker bil.

Jeg vil istedet anbefale dig at købe en ny Ford Focus TDCi st.car.
Den kan du få med meget udstyr indenfor dit budget.

Du burde måske også lige teste den nyd Kia Cee'd st.car.
Den er selvfølgelig ikke Mondeo-størrelse, men den er godt nok lækker - iæsr prisen taget i betragtning. Den ligger jo langt under dit budget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-09-2007 kl. 12:05

Gode forslag Søren kommer med.
Hvis det skulle være focus, ville jeg vælge 1,6 tdci (109 hk) med partikelfilter i trend collection udgave (bl.a. med fartpilot)

Men tjek også kia'en ud (1,6 diesel). Den har en god garanti (7 år/150000 km), som dog reelt bliver begrænset til 3 år, forudsat at du kører 50000 km/år de næste 3 år.

Men ellers er det jo bare at se hvilken man bedst kan lide, og den som DU sidder bedst i

Jens Schaap Nygaard

Jens Schaap Nygaard
bruger siden
24-04-2006

27-09-2007 kl. 12:07

Jeg kørere selv 60000 pm året og har nu min 3 Octavia 2,0 TDI DSG, den sidste kostede 50øre/km i afskrivning, det kan vist ikke gøres billigere

Ivan Svendsen

Ivan Svendsen
bruger siden
08-09-2007

30-09-2007 kl. 21:38

Ja Jesper, du slipper nok ikke uden om en prøvetur i en Octavia. Men hvis du er panisk angst for at få en Skoda så skal du IKKE ta' den prøvetur, har du først kørt en tur i en Octavia så er det sådan én du vil ha'. Og prøv slet ikke en 2.0 TDI m./DSG :-)

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2007 kl. 17:13

Undre mig at der slet ikke er nogen der har nævnt en o8 model Opel Vectra wagon 150hk diesel, den kommer med del-lædersæder, læderrat, armlæn og så kan du jo få handlet en businesspakke til 5.900,- oven i der har Fuld aut. klima, el-ruder i bag, fartpilot, boardcomputer og 8-vejsjusterbart førersæde, den kan du også få til under de 350. så den ville jeg nok også lige prøve at køre en tur i hvis det var mig!!!