Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
16-09-2007 kl. 14:48
En Ceed er også en helt ny model med div. børnesygdomme som du ikke kender endnu, der bygger Auris jo på god teknik fra Corollaen mener jeg ?
Profil slettet
16-09-2007 kl. 15:06
De koreanske biler synes jeg er for dyre efterhånden. I bilmagasinet sammenlignede de en Ford Focus stationcar diesel med en Chevrolet stationcar diesel og koreaneren kunne ikke konkurrence med Ford. Desuden var Ford'en 2000 kr. billigere end koreaneren........
Privat har jeg hørt meget negativt om koreaneske biler - svigtende kvalitet og mega dyre serviceeftersyn.
Selvom en Toyota Auris er dyrere i anskaffelse end en koreansk bil, kan den meget vel vise sig at være det billigste i længden grundet lavt værditab, ingen reparationer samt rimelige serviceomkostninger.
Profil slettet
Profil slettet
16-09-2007 kl. 18:42
Profil slettet
16-09-2007 kl. 20:36
Så den holder ikke vand !
Profil slettet
16-09-2007 kl. 20:49
Det kommer man ikke uden om. Man får lov til at betale den pris produktet kan bære. Hverken mindre eller mere.
Det gælder jo så bare om at finde det kompromis, hvor ens behov er dækket til en pris, man finder rimelig.
Profil slettet
16-09-2007 kl. 21:12
Man kan simpelthen mærke, at disse biler har været dyrere fra ny og derfor overgår de også en mindre ny bil til samme pris.