Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

31-08-2007 kl. 13:53

Felicia er et godt bud - teknikken er solid og enkel.
Du skal især være opmærksom på rust i bagklappen - tjek langs siderne af bagruden og under ruden - rust vil der være i de fleste idet det er en generel fejl/problem men se om du kan finde en der er minimalt angrebet.
Tjek også om gear kassen fungerer og så kan koblingen være slidt.
Jeg har haft en Felicia årgang 1998 og det var en billig bil at holde kørende.
Der blev solgt mange Feliciaer så brug tid på at finde den "rigtige" og få en mekanikker til at tjekke den - tror ikke du kan blive billigere kørende.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-08-2007 kl. 14:20

Med 190 cm skal du nok ikke vælge en minibil. Det bliver du hurtigt træt af.
Jeg ville nok bare gå ind på bilbasen og søge på en nysynet bil - sortere på pris - og så bare begynde nede fra til en ok bil dukker op.

Jeg faldt f.eks. over denne her:
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=151263&source=2

En Hyundai Accent 1,5 fra 1997 med kun 160.000 km på tælleren.
Nysynet, ABS, Airbag, cd-radio og træk for kr. 13.500,-

Det er selvfølglig lidt over dit budget, men til gengæld er bilen også ret ny.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

20-01-2008 kl. 01:35

ja Hyundai Accent det er en rigtig god lille bil de er enormt pålidelige prøv at se om kan finde en 1,5'er til den pris så får du nemlig både ABS airbag og c-lås (ikke den billigste LS'er) men husk bare at bilen skal være undervognsbehandlet ordenligt serviceret (helst fuld service) KØB ALDRIG en bil uden servicebog og så skal den helst være nysynet og tjek også lige hvor mange ejere der har været (1 ejer er bedere end 4. ejere) efter min mening

og iøvrigt er der hverken ABS servo eller airbag i en Favorit og mange tidlige Feliciaer (før facelift) mangler servo og ABS men har airbag

Ivan Kronborg

Ivan Kronborg
bruger siden
18-02-2006

20-01-2008 kl. 09:23

Prøv at se på en Suzuki Swift 1,0 årgang 1996 ->
En fin lille bil som har netop det som du ønsker og er også meget økonomisk 18 Km/l og årlig grøn afgift på 2080,-