Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2007 kl. 12:32

Det kan kort og godt siges, at det ville jeg aldrig nogen sinde gøre. Hvis personen pludselig ikke kan betale, så er det nok ikke dig der står forresr i køen til at få penge. Det er endvidere heller ikke særlig betryggende hvis køberen ikke kan låne pengene i sit pengeinstitut, hvis personen ikke kan det, er det nok fordi han/hun ikke har nogen penge. Så min mening er at du ikke skal "låne" personen pengene, find en anden køber.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

30-08-2007 kl. 12:48

jeg sgu heller ikke....

find en anden køber..

Han tager røven på dig.

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

30-08-2007 kl. 13:09

Jeg er enig med de andre svar. Find en anden, mere seriøs køber.

Carsten Jensen

Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004

30-08-2007 kl. 15:58

Såsnart han har fået bilen og registreringsattesten og omregistreret bilen, kan han sælge den for det halve af hvad du skal have, og alligevel har du hele bevisbyrden omkring et kontraktlig forhold.
Du kan få en advokat til at udfærdige en kontrakt, men jeg tror kun det er advokaten der tjener penge på den handel.
Som andre skriver, kan du ikke pengene af een gang, får du dem nok heller ikke i flere små portioner...........

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

30-08-2007 kl. 17:39

Kan din køber ikke bare optage et lån i banken og så den vej igennem betale de månedlige rater?? Hvis ikke han kan er det måske et tegn på at han ikke er kreditværdig.

Anyway når først bilen er i hans navn har du ikke sikkerthed i noget mere. Så hvis jeg var dig ville jeg nok lige overveje det en extra gang.

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2007 kl. 18:59

Han skal sgu bare i banken og låne penge. Det andet er ALT for skummelt.