Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
18-06-2008 kl. 11:49
V6 motoren er lækker, og jeg synes personligt, at Spider kører fantastisk med den motor.
Men jeg har aldrig prøvet Spider med 2,0 TS, som jo også er en lækker motor.
Jeg har dog læst tests, som siger, at 2,0 TS er det bedste valg, da den faktisk har bedre køreegenskaber end V6 - sikkert pga. vægten af motoren.
Men jeg har aldrig prøvet Spider med 2,0 TS, som jo også er en lækker motor.
Jeg har dog læst tests, som siger, at 2,0 TS er det bedste valg, da den faktisk har bedre køreegenskaber end V6 - sikkert pga. vægten af motoren.
Profil slettet
21-03-2009 kl. 17:42
Enig med JF - sådan en bil skal og må da lyde af noget. Ellers går ideen da fløjten, især hvis det er en cabriolet. Der er ikke noget som en sommertur med vind i håret og lyden af en 6´er (eller 8´er).
Til Lars laursen: Så vidt jeg husker har du ofte før haft travlt med om et interessant indlæg har et par dage på bagen. Hold dog din kæft i stedet hvis du virkelig ikke har noget mere interessant at bidrage med. Det er da prisværdigt at der findes chattere som leder efter spændende indlæg. Du har tydeligvis ikke fattet at dette er et forum for bilinteresserede og ikke pernitne bogholdertyper som dig !!! KLAP KAJE kammerat...
Til Lars laursen: Så vidt jeg husker har du ofte før haft travlt med om et interessant indlæg har et par dage på bagen. Hold dog din kæft i stedet hvis du virkelig ikke har noget mere interessant at bidrage med. Det er da prisværdigt at der findes chattere som leder efter spændende indlæg. Du har tydeligvis ikke fattet at dette er et forum for bilinteresserede og ikke pernitne bogholdertyper som dig !!! KLAP KAJE kammerat...
Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006