Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2007 kl. 21:12

et mest fornuftige valg er selvfølgelig en Toyota Avensis

Men jeg køre en Celica 1,6 GT fra 1986 og den er bare en dejlig bil at køre i, den bringer dig tilbage til da du var 20 igen....det gør en Toyota Avensis IKKE !

Toyota har oplyst mig at prisen på evt. reparationer er den samme på en Toyota Avensis som på en Toyota Celica.

Jeg ville evt. se efter en celica før 1990, da den "grimme" model kom der.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2007 kl. 22:03

Den er lidt svær denne her, hvad skal bilen bruges til ?

Den ene er en familiebil / arbejdsbil, den anden er en sportsvogn.

Vedr. Reperation, så husk på at en Celica er bygget op efter deres rallye program, så teknikken er bundsolid.

Den er også mere simple end en Toyota Avensis, der har flere moderne ting som kan gå i stykker !

Celica`en fra 1994 er en del pænere end den fra 1990 - 1993.

Jeg købte min celica som bil nr. 2 ( fars legetøj ) men som pålidig familiebil bør du nok vælge en Toyota Avensis.

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2007 kl. 06:44

Det synes jeg du skulle !

Jeg har en til salg, da vi har købt en ny Aygo og du er da velkommen til at komme og kigge på den hvis du vil ?

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=88732

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2007 kl. 12:17

Hvis du arbejder i city, så er den ikke det bedste køretøj at benytte, men ringevej, landsveje og især motorvej, der er den bare et must !

vedr. prisen, så er den god i forhold til andre Celicaer i den stand.

men ring på 29 69 00 87, lad os få en snak.

ps. der er jo lidt mønt i overskud, da min kun koster det halve af den anden Celica !!!!

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2007 kl. 11:48

Celicaen er da en sød bil. Og så i rød. Hvor nuser. Men nogen hurtig bil er den jo ikke. Topfart på 200 og 0-100 på over 10sek. :=P . Ret flovt faktisk. Tænk at få baghjul i et lyskrydstræk til en VW Passat stationcar i diesel. Sølle. Hvad med at leve drømmen fuldt ud ?
Men hvad med en Supra ? Uha, for er en lækker racer. Den er ikke så smuk som Celicaen. Men man ved hvad den står for.

Toyota Supra 3.0 Turbo , 1990 , 218Kkm , 235HK , 0-100 6.3sek , 245km/t , 89.9Kkr.

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=135800191&source=1

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2007 kl. 11:53

Min Celica er sgu ikke hurtig, men køreegenskaberne og design m.m. er bare i top ! Så meget at jeg ikke vil sælge min mere, jeg beholder den sgu og sælger min Ford i stedet !!!!!!! Toyota 112 % iordeeeeeeeeeen

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2007 kl. 12:57

Det bliver næsten ikke billgere end det ???? Mit indtryk er også at Toyota er meget billig i service og rep. Ihvertfald de ting jeg har fået lavet hos dem.