Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Peter Pedersen

Peter Pedersen
bruger siden
06-01-2004

25-07-2007 kl. 21:29

du kan også bruge en ford fiesta og få en billig forsikring med i købet fåes både i 1,4 og 1,6 tdci

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-07-2007 kl. 23:14

Opel Corsa er årets bil, har 5 stjerner i NCAP, ESP, er rimeligt godt ydstyret i Enjoy versionen, en dejlig sparsom og støjsvag dieselmotor MED partikelfilter som standard, og med en teknikpakke kommer der også fartpilot og kørecomputer. Ydermere kan den forsikres billigt gennem Opel/IF-forsikring. Du bør ikke snyde dig selv for en prøvetur i ovennævnte før du vælger.

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

26-07-2007 kl. 16:53

Hej,

har netop været i samme situation. Jeg valgte Fiat Grande Punto diesel og er indtil videre positivt overrasket. Gode køreegenskaber, flot design og langt på literen. Andre i dette forum nævner at aircon er lidt svagt, hvilket jeg dog ikke kan genkende, om det så skyldes vi indtil videre har haft en halv kølig sommer skal jeg ikke kunne sige :o)

Umiddelbart vil jeg mene Fiat laver nogle gode motorer, som også anvendes i andre biler, bla. Opel Corsa. ( Opel Corsa og Fiat Grande punto deler i øvrigt platform mener jeg). Så hvad du vælger her skal vist være en smagssag.

Kender ikke de andre biler så ingen kommenter om dem.

held og lykke.

Profil slettet

Profil slettet

28-07-2007 kl. 23:42

Jeg trykkede på "ny bil" til max 200.000 herinde på bilbasen og sorterede listen efter HK.
Top of the pop blev Fiat Stilo med 150HK, og med en økonomi som den langt mindre 207 med 109Hk.
En Kia Ceed med 122HK og 7års garanti. Var også en mulighed.

Hvis 206/207 er "den bedste" fordi der er flest der køber den, så er den vel også "den dårligste", da det er den brugtbil der flest af til salg *fnis*.