Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-07-2007 kl. 18:31
Hej Kim.
Jeg kan fortælle dig at jeg er selv 25 år, ejer en mazda 323 1.5 fra 96.
Hos alka har de noget der hedder budget kasko, denne har jeg sammen med ansvar. jeg betaler hvert kvatal 3183.00 og jeg har en skade fra 2006. Jeg mener selv at trods jeg har min skade er det stadig rimlig billigt.
Mit råd til dig vil være at tjekke hos ALKA og/eller FAIR, det er dem der har kunne give mig de billigste tilbud.
Ang. denne budget kasko så er den kun for biler over 5 år og der er selvfølgelig nogle mindre gode ting ved det men har man ikke pengene til en normal kasko er denne god. Spørg alka
Mvh Carina
Jeg kan fortælle dig at jeg er selv 25 år, ejer en mazda 323 1.5 fra 96.
Hos alka har de noget der hedder budget kasko, denne har jeg sammen med ansvar. jeg betaler hvert kvatal 3183.00 og jeg har en skade fra 2006. Jeg mener selv at trods jeg har min skade er det stadig rimlig billigt.
Mit råd til dig vil være at tjekke hos ALKA og/eller FAIR, det er dem der har kunne give mig de billigste tilbud.
Ang. denne budget kasko så er den kun for biler over 5 år og der er selvfølgelig nogle mindre gode ting ved det men har man ikke pengene til en normal kasko er denne god. Spørg alka
Mvh Carina
Profil slettet
26-07-2007 kl. 17:15
Går ud fra det er modellen med klaplygter du kigger efter. Bilen som sådan er egentlig fin nok, men der er visse ting du skal være opmærksom på. - Slidte biler(hård kørsel), pga det sportslige look har mange været brianbiler, og tæsket hårdt igennem. Undgå sådan en. Rust er meget stor faktor på sådan, få bilen tjekket godt igennem, også i bunden inden køb. Få evt en mekaniker eller anden kyndig med til at kigge. - Vælg en Spring model hvis det er muligt, der er servo standart... - Forsikring har jeg ikke den store ide om... Klaus.-..