Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-07-2007 kl. 16:38

Jeg ville nok også vælge toyota'en. Dog kræver begge biler en nærmere gennemgang hos en mekaniker inden køb. over 50.000 er lidt for mange penge at bruge på en bil der viser sig kun at fremtræde pæn og velholdt.

Mener at Golf i Joker-udgaven også har sideairbags. Har toyotaen også det?

vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-07-2007 kl. 20:45

Min kammerat har en Golf 3 Joker årgang 97, og den har altså sideairbags (altså ikke gardiner, men dem der sidder i siden af forsæderyglænene). Joker er jo også en kampagnemodel lige op til at golf 4 blev introduceret samme år. Men om jokernavnet også findes på golf'er uden sideairbags skal jeg ikke gøre mig klog på ;-)

Profil slettet

Profil slettet

16-07-2007 kl. 20:49

..hvis de er der, vil der være syet et lille skilt på siden af forsæderyglænene, hvor der står airbag

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2007 kl. 12:42

Hej

Udfra min erfaringer på en Corolla fra 1992 så ville jeg ikke tøve og vælge en Corolla. Men det kommer helt an på hvad man ellers vil kigge efter på bilen (Udseende, sikkerhed, drift, reperationer osv.).

Dog syntes jeg prisen er noget i overkanten. Jeg ville i hvert fald få den tjekket grundigt for den skal være meget pæn (efter min mening) for at skulle koste 55.000kr

Men jeg tror du kommer bedst afsted med Corolla'en, de er ret stabile.

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

18-07-2007 kl. 20:08

med det beløb kan der blive til en octavia med lidt flere km. måske, men en nyere bil det er jo en forklædt golf 4 og den er galvaniseret.

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2007 kl. 17:07

Jeg ville også vælge Toyota Corolla`en

Men prisen er lidt i overkanten, med mindre at det er hos en forhandler ?

Privat burde den fås fra 5000 kr mindre, men er bilen pæn og vedligeholdt ? så er de 5000 kr. jo givet godt ud.

De Golfer jeg har kigget på, havde alt for meget rust og en ret kedelig kabine, og der skal ikke være synlig rust på en bil der kun er 11 år gammel.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

21-07-2007 kl. 02:37

Corolla helt klart Golf 3 ruster rigtig meget og så har Corollaen også 24 hk mere end Golfen - men Golfen har mere udstyr end Corollaen men køb Corollaen de går sgu aldrig istykker men HUSK at tjække om den er undervognsbehandlet og har fuld servicebog

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

22-07-2007 kl. 09:28

At bruge rust som et argument for Corolla konta Golf holder simpelthen ikke. Det er rigtigt at Golf III ikke er den bedst rustbeskyttede VW til dato, men er stadig lysår foran en tilsvarende Corolla.
Når det er sagt kunne det også godt være at jeg valgte Rolla'en alligevel.

Profil slettet

Profil slettet

23-07-2007 kl. 09:01

Tillykke med bilen !!!!!

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

24-07-2007 kl. 09:30

Opfriskning af skærmkanter og falser? var den da pilrådden?