Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2007 kl. 19:56

Har i overvejet om i kunne gå lidt højere op til en Toyota Corolla Verso med 7 sæder ? den starter vist på omkring 290.000 kr. ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2007 kl. 20:18

Eller Seat Altea (eller Altea XL). Den er også et godt kompromis mellem MPV og alm. stationcar. Priser fra 230000 (fra 240000 for XL udgaven).
Vh Anders

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

22-06-2007 kl. 22:44

Hvad med en Ford Focus st.car. De har en kampagne lige pt med dem. hvor du får rimeligt med udstyr og en fornuftig bil. Priserne starter ved ca 225.000 kr. Jeg mener det er collect eller lign.

Et alternativ er Nissan Primera, men det er lidt om man kan lide designet eller ej.

Alternativt vil jeg foreslå jer at kigge på en nyere brugt bil. og i kan sagtens finde noget fint med 250 k at gøre godt med.

Ford Mondeo st.car ca år 2004-2005
Toyota Avensis st.car 2003-2005
Peugeot 406 2002- gå efter en TS model
Opel Vectra st.car 2004-2005
Vw Passat 2003-2005

Jeg kan godt forstå at du synes godt om MPV-biler, men de er ekstremt dyre i forhold til hvad du får for pengene. Du får en mere velkørende bil i en af de ovennævnte st.cars. Og sikkert også bedre plads.
Vi har selv en Mondeo st.car. Den er MEGET praktisk og meget velkørende. Vi har selv 2 børn.

Det der med din mand og berlingo, kan jeg nu godt forstå. Den er godt nok også kikset!!! Jeg ville også nægte

Nap en rummelig st.car i stedet for... Det bliver gladere for i længden

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2007 kl. 22:51

Toyota har lige indledt en kampagne med nedsat pris på Verso 7S som de kalder Family under kampagnen. De sælger til flådepriser til private, da modellen står over for et moderat facelift.

bruger siden
11-12-2004

22-06-2007 kl. 23:06

Jeg glemte lige at nævne Mazda 6 før. Meget lækker bil også....

Kim Dalsgaard

Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006

24-06-2007 kl. 17:42

budene er mange. Jeg vil vove pelsen med et par mere. Da min kone købe "sin" Berlingo har jeg givetvis set lang ud i ansigtet. Den er meget lidt sexet og appellerer "überhapt nicht" til min opfattelse af et moderne fartøj. Men.... efter de første 5 måneder hvor jeg har vænnet mig til at ligne postman Per, har jeg set hvad det var hun faldt for. Vi har plads til tre fullsize autostole på bagsædet, skydedørene er totalt praktiske med børn som skal ud og ind af fartøjet. De 110 heste i 1,6 motoren yder bilen retfærdighed. Når det så er sagt er det en heeeelt anden verden at stige ind i "min" Fiat Ulysse (camper) med seks sæder, total meget plads, komfort og køreglæde. Spørgsmålet er så om den er dobbelt så meget værd som Berlingoen (?). Ulyssen er på vej til salg idet mit kørselsbehov er ændret markant og samtidig kan gå på firmaordning. Her vil en ny ejer spare den første store afskrivning samtidig med at der er meldt køreglæde og sikkerhed for alle pengene. Men det er en anden historie ;-)

Mads Koefoed

Mads Koefoed
bruger siden
20-04-2005

24-06-2007 kl. 22:41

Jeg har en Mazda5, og den kører utroligt godt, og er meget rumlig. Den koster mindre end de andre MPV'er, så jeg synes den er det bedste køb blandt dem.

erik lank

erik lank
bruger siden
29-01-2007

26-06-2007 kl. 08:41

hej line,
prøv en Nissan Primera st. car, der er oceaner af plads, kører godt og har et flot design (synes jeg) Nissan kører nogle kampanger lige nu, så den fåes til en rigtig god pris. Held og lykke med købet.
p.s. forstår godt din mand!!