Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-06-2007 kl. 22:11

Jeg ville vælge den ny med garanti, vejhjælp, udstyr og i den farve jeg ville have. Og helst med VSC / ESP og hvad det ellers nu hedder hos de forskellige mærker. En lille benziner som Toyota Aygo/Citroën C1 er ydermere meget billigerre i ejermiljøafgift end selv de billigste diesler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-06-2007 kl. 22:31

Jeg tror også at en benzin Aygo eller 107 er en god idé. 206 diesel er godt, hvis du kører længere ture (det er trods alt også en lidt større bil), og 1,4 hdi er en rigtig fin lille motor, selvom mange her på forumet siger at aygo/107/C1 også gør det fint ude på motorvejen. Husk bare at en splinterny 206 kun koster 140000 og 141000 for en 5-dørs (plus levering og evt. metallak).

Profil slettet

Profil slettet

21-06-2007 kl. 06:28

Vi har også kig på en lille ny bil og vi vælger 107 frem for Aygo, da vi spare ca. 15000 kr. på samme bil inkl. ESP, dog minus metallak, men vi ville have en i hvid og det kunne man ikke få hos Toyota ?

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2007 kl. 17:06

Hvad basere du disse tal på ? jeg har talt med FDM og de har ikke oplevet nogle problemer som taler imod hverken Toyota eller Peugeot ?

Så hvorfor ikke få den billigste når den er 94 % Toyota ?