Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2007 kl. 21:52

Så vidt jeg ved er rust et af mazdas eneste problemer iflg FDM. Læs også denne tråd om samme problem
http://bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=50872

har iøvrigt ikke noget mod mazda og kan godt lide designet. Deres diesel biler er desværre tit hundedyre i forholdt til benzin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Kaarsberg

Henrik Kaarsberg
bruger siden
25-03-2006

31-05-2007 kl. 13:15

Ja for med den indstilling vil du åbenbart kun have tysk, kan godt høre du kun er en af dem, der har en mening, men aldrig selv haft en fransk bil. Jeg var lidt i samme retning før, men så prøvede jeg en fransk bil og har nu haft 4 forskellige og skal aldrig have andet en fransk bil fremover, ihvertfald hvis det står til Peugeot og Citroen. Har selv en Citroen C5 i øjeblikket og det er nok noget nær den bedste bil jeg har haft. Er selv på din højde og har ingen problemer som du snakker om. Kørekomfort, finish og udstyr finder du ikke mage til uden at skulle give 100.000 mere for bilen hvis du vælger tysk. og jo vel kan der være problemer med en fransk, har selv fået skiftet motorstyring, men servicen er også i top. Så Vive la France - Kør fransk og vær en glad dansk mand med råd til rødvin i weekenden.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-07-2007 kl. 20:49

Af de 2 biler ville jeg uden tvivl vælge Mondeo.
Det er ifgl statistikkerne den bil du vil få mindst problemer med.
Og Mondeo er en rigtigt velkørende bil, der også er praktisk og rummelig. Bare spørg på Bilmagasinet!!

C5 har en rigtig god undervogn der er lidt bedre end alle andre, men hvis der er noget der går galt, koster det en krig at få ordnet.
C5 lider også af en del el-problemer.
Min kammerat der indtil for ganske kort tid siden var Citroén-mekaniker, sagde også at det var noget værre ....
Han vil i hvert fald ikke købe sådan en bil, når han ved hvor mange penge man skal kaste efter den for at holde den kørende, og han nåede immervæk at reparere en del C5´ere...

MHT Mondeo prøv at gå efter en 130hk version istedet. Det passer bedre til bilen, da den er tung.